הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: גלית שמשוני, מנהלת שיווק בארטרא

12/11/2009
הגדל

שם איש השיווק ותפקיד: גלית שמשוני, מנהלת שיווק

שם החברה: ארטרא

מספר עובדים: 40

 

פרופיל:

גלית שמשוני, אם לשני ילדים, מתגוררת בראש העין, מכהנת כמנהלת השיווק של חברת הכנסים והאירועים ארטרא מיוני 2006. במסגרת תפקידה אחראית גלית על פעילות השיווק והמכירות של החברה בכל הנוגע לכנסים בינלאומיים ומקומיים, ימי עיון, ואירועי חברות. בעבר הייתה גלית מנהלת מכירות שירותי Hosting בבזק בינלאומי, ומנהלת מכירות ללקוחות עסקיים בפלאפון. לגלית תואר שני בניהול תקשורתי מאוניברסיטת קלארק בבוסטון, ותואר ראשון במנהל עסקים.

 

1.       מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה הרחבנו את הפעילות שלנו בתחום הכנסים הבינלאומיים. כמו כן פנינו באופן אינטנסיבי אל מוסדות להשכלה גבוהה כדי לקדם ארגון כנסים עבור תחום זה, וזכינו בארגון שני כנסים בולטים בתחום.

הכנס המרכזי שלנו בשנה האחרונה היה הכנס הבינלאומי של IOSCO – ארגון רשויות ניירות הערך העולמי, במסגרתו הגיעו לישראל לשבוע מרוכז של הרצאות מקצועיות ואירועי בילוי ברחבי הארץ, יותר מ- 700 בכירים בכלכלה העולמית.

 

2.       על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

בתחום האירועים והכנסים אי אפשר לוותר על פרסום ושיווק באינטרנט – שהפך לדרך המרכזית להגיע אל לקוחות פוטנציאליים ולהישאר במודעות השוק.

בתחום התיירות הנכנסת אנחנו משתתפים בתערוכות וכנסים בעולם, לדוגמא – השנה עשינו זאת ביפן, וכבר הבאנו קבוצות של יפנים לישראל.

 

3.       כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

אנחנו מקיימים ישיבות שיווק פנימיות וישיבות שיווק בשיתוף משרד יחסי הציבור שלנו, להעלאת רעיונות בדיקת שווקים נוספים ודרכי שיווק, להגדלת נתח הפעילות שלנו.

 

4.       תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

האמת היא שאני לא ערה כל כך לפעילויות שיווק של מתחרים, ועסוקה יחד עם אנשי ארטרא בקידום השווקים והתחומים שלנו.

 

5.       השאלון האישי

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך:
מנהל שלי בפלאפון, שלימד אותי מהם דיוק, דייקנות ומקצועיות ללא פשרות.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
השטח מלמד הרבה, ואני קוראת על פעילויות וניסיון של אחרים במגוון תחומים.

·         עיתון/מגזין מועדף:
TheMarker, הארץ, עיתוני אוכל

·         דף הבית שלך באינטרנט:
גוגל

·         בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות:
חדר הישיבות של ארטרא

·         מהו הרכב בו את נוהגת?
פולקסווגן ג'טה

·         מהו ג'וב חלומותיך?
להיות בעלת בר יין

·         חופשה חלומית:
פריז, ואני חולמת הרבה זמן גם על טוסקנה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד