הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דדי בציר, יזם מפיק ומשווק AMEN- יריד הגברים הראשון בישראל

21/01/2010
הגדל

רקע

דדי בציר, 37, נשוי+2 ועוד אחד בדרך, יוזם מפיק ומשווק בימים אלה את  AMEN- יריד הגברים הראשון בישראל. מדובר ביריד גברים הראשון מסוגו בישראל שיציע במהלך חודש יוני 2010 במשך שלושה ימים את כל מה שמעניין את הסיגמנט הגברי, החל מאופנה וטיפוח וכלה בספורט רכב ואלכוהול. דדי  מילא ב-10 השנים האחרונות תפקידים שונים בענף המדיה, בין היתר שימש כמנהל שיווק בפורבס, מנהל מכירות במגזין מוטו ומנהל פיתוח עסקי בג'רוזלם פוסט. לדדי תואר ראשון במנהל עסקים.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    בעיקרון הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי הוא הפיכת הרעיון ליוזמה ממשית. במשך יותר מעשר שנים הייתי שכיר בתחום המדיה, מנהל מכירות של פורבס ותפקידים אחרים, ונדרשה לא מעט תעוזה כדי לצאת בפרויקט כל כך גדול משלי. אז ללא ספק הדבר המשמעותי ביותר הוא עצם קיום היריד, קביעת תאריך, ההשקעה הגדולה והעבודה הקשה כדי להוציא אותו לפועל.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    בשלב הזה אנחנו נמצאים בקשר עם מיטב החברות במשק במטרה לגייס מציגים, וכבר סגרנו עם לא מעט חברות. בהמשך הדגש יהיה על הבאת מבקרים ליריד. כרגע אני משקיע מאוד ביחסי ציבור, כדי להביא לתודעה של אנשים, הן הקהל הרחב והן הקהל העסקי, שהיריד קורם עור וגידים ושמדובר בפלטפורמה טובה להגעה לקהל לקוחות נרחב. אני עובד עם משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך ואני בהחלט רואה תוצאות. חוץ מזה הנטוורקינג הוא נדבך חשוב בעבודה שלי. בשל תפקידיי הקודמים אני מכיר המון אנשים ועכשיו רואים תוצאות.

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    בעיקרון אני מוביל את הפרויקט ואיתי עובדת קבוצה של משקיעים פרטיים וחברת "תא עיצוב". בשלב הראשון ישבנו וחשבנו על הקונספט לפרטי פרטים – למי בדיוק אנחנו רוצים להגיע ומה קהל היעד. בסך הכל מדובר ביריד מאוד נרחב שמאגד המון תחומים. לעיצוב היה חלק מאוד חשוב בתכנון שלנו והיה לנו ברור שאנחנו צריכים לבוא עם רעיון מאוד ממוקד גם לקהל הרחב וגם לחברות. עוד לפני כן עשינו פילוח מהותי של קהל היעד והבנו שבעיקר אנחנו פונים לגברים עם כוח קנייה, בני 25-50, למרות שאנחנו כמובן נשמח מאוד אם יגיעו אנשים מכל שכבות הגיל והאוכלוסייה. לאחר מכן היה לנו חשוב להגיע לכל החברות המובילות במשק כדי להציע להם להציג אצלנו והיום אני יכול להגיד שאין סמנכ"ל שיווק שלא קיבל פולדר מסודר עם החומרים שלנו.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    מכיוון שאנחנו עושים יריד גברים בפעם הראשונה אז אין לנו מתחרה ישיר אבל אני יכול להגיד שקיבלתי השראה מתערוכת אוטו מוטור, שהפכה למסורת ולהצלחה גדולה. היזמים שם גילו צורך אמיתי בקרב הקהל הגברי ברובו שנהנה להסתובב בין אולמות תצוגה ואיגדו את מיטב היבואנים תחת קורת גג אחת.

 
השאלון האישי

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שי אגסי, מפתח המכונית החשמלית הראשונה בעולם

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
הפרסום לפי אוגל בי.

·         עיתון/ מגזין מועדף
אני קורא את עיתוני הכלכלה באופן קבוע ללא העדפה מסויימת. חוץ מזה אני אוהב מאוד את מגזין מוטו, מאחר ואני אופנוען חובב.

·         דף הבית שלך באינטרנט
YNET, אני פריק של חדשות.

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות.
לאחרונה אני יושב באופן קבוע בהוטל מונטיפיורי בתל אביב. יש שם עסקיות מצוינות לצהריים ואווירה נעימה לשיחות עם לקוחות.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אופנוע של ימאהה.

·         מהו ג'וב חלומותיך?  
תמיד רציתי להיות עצמאי ועכשיו אני מגשים את החלום.

·         חופשה חלומית:
סיני, קצת שקט וים.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד