הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יואב גולדברג, מנהל שיווק ופרסום ברשת קפה גרג

28/01/2010
הגדל

שם איש השיווק ותפקיד: יואב גולדברג, מנהל שיווק ופרסום

שם החברה: קפה גרג                   

שנת הקמה: 1994

מספר עובדים: 1500 


יואב גולדברג, ( 31) , נשוי+ 1, משמש בתפקיד מנהל שיווק ופרסום ברשת קפה גרג מזה כחצי שנה. בעשור האחרון שימש בתפקידים מגוונים ברשת, כשאת דרכו החל כברמן בסניף קפה גרג בחיפה, בהמשך הפך לשותף בשני סניפים , ובתפקידו האחרון מנהל הדרכה ארצי. יואב הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת חיפה.

קפה גרג  נוסד ב 1994 וכיום מונה כ- 50 סניפים בכל רחבי הארץ. הקונספט המוביל אותו מאז ומתמיד, הינו שירותיות יחס אישי, חם ובייתי ושאיפה תמידית למצוינות וחדשנות בקפה.

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
תהליך של
 מיתוג מחדש שכלל שינוי לוגו, רענון העיצוב בסניפים והכנסת עמדות מכירה של מוצרי גרג.  בעיצוב הסניפים החדשים הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות מהארץ ומחו"ל. מראה הסניפים הוא חדשני, רענן ושונה ורמת העיצוב גבוהה, אלו יוצרים יחדיו חוויה קסומה ואווירה חמה ביתית וידידותית .


כחלק מתהליך מיתוג מחדש ובמטרה לתת מענה לביקוש הולך וגובר של לקוחותינו, הוצבו בכל הסניפים החדשים עמדות מכירה קמעונאיות של מוצרי גרג לשימוש ביתי. עד סוף שנת 2010 יוצבו עמדות המכירה בכל סניפי הרשת. מעתה יוכלו לקוחות קפה גרג הנאמנים להנות מקפה גרג האיכותי גם בסלון ביתם וגם כחלק מאירוח.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
הפעילות השיווקית החשובה ביותר היא יח"צ על כל גווניו כולל  השיטה הישנה של המלצות מפה לאוזן . יחסי הציבור תורמים להעלאת המודעות למותג וחשיפתו בקרב קהלי יעד והשנה בעקבות השינוי שעברה הרשת אנו משקיעים יותר בפעילות זו.

 

כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
התכנון השיווקי מתחשב בהתרחבות הפריסה הארצית של הסניפים ובהתאם לזאת גם נגזרת עוגת  התקציב  , כשהמטרה תמיד היא לגעת בקהל יעד גדול יותר ויותר תוך שמירה על ערכי המותג והאיכויות הבלתי מתפשרות שלו.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
אני חייב לציין לשבח את "מק קפה מקדונלדס" . מקדונלדס פונים לנישה חדשה עבורם : בתי קפה שימוקמו בצמוד לסניפי הרשת. הפעילות השיווקית שלהם עד כה אינטנסיבית מאוד ותורמת לניראות גבוהה הן בשלטי הכוונה, פרסום בטלוויזיה ויחסי ציבור , המלווים את המהלך. אני שולח להם ברכת הצלחה.

 

השאלון האישי

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מי שהיו שותפיי בתחילת דרכי והיום בעלי רשת גרג כולה, יאיר מלכה וגלעד אלמוג

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
לא בטוח שזה ספר שיווק, אבל "תורת המשחקים"

·         עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט:
 
ynet

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה גרג

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מזדה

·         מהו ג'וב חלומותיך?
בזמני הפנוי אני גולש קייט, אז משהו שקשור בים ומכניס הרבה כסף. לא נראה לי שכבר המציאו  את הג'וב הזה. יש מתנדבים?

·         חופשה חלומית:
עם אשתי, שוב, בכל מקום שיש בו ים. וגם מרכז קניות שלא ישעמם לה...

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד