הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילנית יואל, מנכ"לית קניון אדומים

4/02/2010
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: אילנית יואל, מנכ"ל קניון אדומים
  • שם החברה: קניון אדומים מקבוצת קניוני  ישראל
  • שנת הקמה: 1999
  • מספר  עובדים: 50

 

פרופיל:

 

אילנית יואל, בת 37, אמא לאיה ואפיק ונשואה באושר לרוני, הצטרפה לענף הקניונים בפברואר 2007 כמנכל"ית קניון אדומים. לדבריה, היא מתגוררת במרחק של כשעה ורבע מהקניון ונהנית מכל דקה. בעבר, שימשה אילנית כמנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים בסלקום וקודם לכן עבדה בבגיר בקרית גת כהנדסאית ייצור, מנהלת מחלקת הנדסת מוצר בפיתוח ומנהלת הפיתוח של השוק הבינלאומי. בנוסף עסקה גם בפיתוח מערכי וקווי הייצור למפעל החברה בירדן ובישראל. לאילנית דיפלומה כהנדסאית תעשיה וניהול והיא לקראת סיום התואר הראשון במנהל עסקים במכללה למנהל.

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? 

    על מנת להגדיל ולנתב את תנועת הלקוחות בקניון, החלטנו על מערך שינויים הכולל: העתקת סניף הסופרמרקט לקומה 1- כך שקומה זו תהפוך לחלק בלתי נפרד מהקומות המסחריות האחרות. אל השטח שלו תעבור רשת חנויות גדולה, בנק ורשתות נוספות. מהלך זה יגדיל את שטח הקניון ובתוך כך את השטחים המסחריים והשטחים הציבוריים המהווים קרקע לפעילויות שיווקיות נוספות. מדובר באתגר לא קטן, זאת תקופה של מיתון כלכלי עולמי אבל יש לנו אמונה בקניון וכדי שהוא יתפתח הוא חייב גם לגדול.

    התפיסה הרווחת היא שהכי נוח להישאר עם המוכר,בדרך כלל הישן.

    ברשת "בריטיש ישראל",בעלת קניוני ישראל,מאמינים ששינויים הם חלק הכרחי לנוע קדימה ולהתפתח, זאת גם התפיסה שלי. העיר מעלה אדומים וסביבתה  התפתחה, יש יותר קונים והיום אנחנו מאמינים שיש מקום לגדול ולהביא לקניון עסקים נוספים. מטה החברה, צוות העובדים המקצועי, הצוות שלי ואני נעמוד באתגר ונעשה כל שיידרש כדי להצליח.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


פרסום ויחסי ציבור– זוהי הדרך שלנו ליידע את ציבור לקוחותינו על פעילויות חדשות בקניון, שעות הפעילות ומבצעים חדשים. דיוור ישיר – לשמירת קשר ישיר ורציף עם  הלקוחות שלנו.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


תקציב השיווק נקבע בסוף שנת פעילות לקראת שנת הפעילות הבאה. אנו מסתמכים על פעילות השנה שקדמה לה ומפיקים לקחים.

העוגנים העיקריים לבניית התקציב הינם : חגי ישראל, פעילויות שוטפות (כגון: הצגות, סדנאות וחוגים), פעילויות קהילתיות קבועות (כגון : יריד תעסוקה בשיתוף עיריית מעלה אדומים ושירות התעסוקה, ירידי בריאות, אימוץ שבט הצופים ועוד), קד"מים לאורך השנה ופסטיבלים שונים.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

חברת גזית גלוב בעלת מרכזי  G, היא  חברה שמבצעת תהליך מיתוג ומיצוב מאד נכון למרכזים המסחריים שלהם.  

 

 

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יעקב פרי ומשה רוזנבלום

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אין ספר אחד שהשפיע עלי, מכל ספר אני לוקחת את הדברים שקרובים לאישיותי ולאופן הניהול שלי ואותם אני מיישמת ביום יום. לאחרונה קראתי את "ככה זה נדבק".

·         עיתון/ מגזין מועדף
עיתונים כלכליים

·         דף הבית שלך באינטרנט
google

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
בתי הקפה בקניון אדומים

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
ford foucus 2007

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מבחינתי השמים הם הגבול,לשמחתי אני עובדת בחברה שמאפשרת להתפתח ולצמוח.כרגע אני במעלה אדומים,טוב לי ואני משתדלת לעשות את עבודתי על הצד הטוב ביותר. לא משנה היכן אהיה,תמיד יהיה לי מקום חם בלב לקניון אדומים,זה הבייבי שלי".     
         

·         חופשה חלומית:
צפון הודו, טיילתי בחלקים מעטים בהודו אך החלק הקטן שראיתי מהצפון קסם לי ביותר.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד