הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אריק סודאי, מנכ"ל קופי-טים סוכנויות בע"מ

3/02/2011
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: אריק סודאי, מנכ"ל
  • שם החברה: קופי-טים סוכנויות בע"מ
  • שנת הקמה: 1.1.2008
  • מספר  עובדים: 15

 

פרופיל:

אריק סודאי,41, נשוי+ 2, משמש מזה כ-3 שנים כמנכ"ל, קופי טים סוכניות בע"מ. במהלך תפקידו יזם סודאי מהלך מיתוג מחדש של חברת גאג'יה בישראל- החברה מיתגה את עצמה כחברה המובילה בשוק ומהגדולות בהיקף הפעילות בתחום מכונות הקפה והקפה. בנוסף, הוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות, דוגמת טרה, תדיראן-קריסטל ואופיר טורס. בתפקידיו הקודמים, שימש סודאי כמנהל תחום מכונות קפה ביתיות בחברת מועדון הקפה, שותף לבניית מותג סאקו בישראל ומנהל מכירות של הד הרצי מולטימדיה. לסודאי תואר שני במנהל עסקים EMBA .

 

רקע:
(
Coffee-Team Agencies Ltd) הינה הנציגה הבלעדית של  חברת GAGGIA בישראל ומתמחה בכל הקשור לעולם התוכן של תרבות האספרסו בישראל: ייבוא ושיווק מכונות קפה,ייבוא ושיווק אביזרים לקפה, ייבוא ושיווק קפה, ייבוא ושיווק קולי קפה, מכונות גלידה  ובהעברת סדנאות קפה וגלידה. החברה מייצגת בלעדית גם את החברות Forever, Genesis , Nuova Simonelli, Rocket ECM Angelo. במהלך השנים  2008-2010 קופי-טים סוכנויות בע"מ והמותג GAGGIA  בפרט הפכו להיות המובילים בענף  מכונות האספרסו בישראל.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

במהלך 2010 החברה שיתפה פעולה סינרגטי  עם חברות מובילות בפעילות קרוס מרקטינג לדוגמא מבצע חלב טרה לשנה לרוכשי מכונות אספרסו ומצד שני מבצע מתנה מכונת קפה למפיצי המחלבה. במסגרת הפעילות המכירות של המוצרים במבצע עלו בעשרות אחוזים, הצרכנים זכו לחלב איכותי לשנה וחלב טרה שבעיני רבים מלקוחותינו נחשב טוב יותר להקצפה  קיבל את הבמה בקרב הצרכן הסופי, במקביל חברת טרה סיפקה מכונות גאג'יה ללקוחותיה  בהמשך נמשיך ליזום שיתופי פעולה דומים עם חברות מוצרי צריכה, סגנון חיים, נדל"ן ועוד.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

יחסי ציבור -  מוצרים איכותיים זוכים לחשיפה וביקורת טובה לא משוחדת ועוזרת במיצוב המוצרים והחברה. עלות יחסי ציבור נסבלת גם בארגונים קטנים, למרות שאין שליטה במסר. עם בטחון במוצר או בשירות טוב ניתן להגיע לקהל צרכנים רב עם מסר אמיתי וכנה. הצרכן הישראלי החשדן שמופצץ במסרים פרסומיים מאמץ יותר ביקורת אובייקטיבית על מוצר ויתגמל את הידיעה בפעילות פה לאוזן ובהערכה למותג.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

חברת קופי-טים סוכנויות פועלת על פי תכנית עסקית שנתית. התכנית נקבעת חודשיים לפני תחילת כל שנה, על פי צפי הפעילות והמכירות . תקציב השיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור נגזר מראש ביחס לפעילות (אחוזים ממחזור).

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

פעילות קפה לאווצה ומכונות הקפה ברשת YELLOW ברבעון האחרון של 2010, העברת קונספט יפה, פרסום תקשור , מכירות יפות והגדלת פלח השוק.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

יואב רמות מנכ"ל ובעלים קבוצת רמטופ , ממנו למדתי לחשוב כמנכ"ל אך גם כבעלים, חשיבה מחוץ לקופסא ושהשמיים הם הגבול.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?

ספר מעניין הדן בבניית מותג מנצח

Building Strong Brands/ David A. Aaker

·         עיתון/ מגזין מועדף

ישראל היום , בקוצר הזמן נוח לקריאה וענייני

·         דף הבית שלך באינטרנט

www.gaggia.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

מסעדת מיט מי באשקלון.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?

פולסווגן ג'טה

·         מהו ג'וב חלומותיך?

אני מאוד מרוצה מהגו'ב הנוכחי, תפקיד אפשרי לנהל פיתוח עסקי בחברת ענק עם תקציב בלתי מוגבל וחופש פעולה מוחלט.

·         חופשה חלומית:

טיול תרמילאים  ארוך בדרום אמריקה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד