הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יוסי ורדי, סמנכ"ל שיווק בחברת Yalla.co.il

10/03/2011
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: יוסי ורדי, סמנכ"ל שיווק
  • שם החברה:    Yalla.co.il – קניון חברתי
  • שנת הקמה: 2005
  • מספר  עובדים: 10

    פרופיל

יוסי ורדי,32, משמש מזה כ- 6 שנים כסמנכ"ל שיווק של חברת Yalla.co.il חנויות באינטרנט. במסגרת תפקידו אחראי ורדי על שיווק ופיתוח עסקי של החברה. במהלך התפקיד היה ורדי שותף להקמת מאות אתרי מסחר ופורטלים, בינהם הקניון הוירטואלי של הג'רוזלם פוסט, פורטל ביה"ס למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית ועוד.

רקע

Yalla מורכבת ממאות חנויות ומאות אלפי מוצרים. כל אחד יכול להצטרף ולהקים באופן עצמאי חנות וירטואלית מקצועית ולצרף את חנותו לקניון. בקניון Yalla ניתן למכור הכל, כל עוד המוצרים והשירותיים חוקיים ועומדים במדיניות הקניון. ניתן לקנות תכשיטים ומוצרי אמנות בעשרות שקלים, חיה אקזוטית כמו לאמה או מטוס אמיתי יד שנייה תוצר פישר ב 199,000 ₪.

 

מטרתה של Yalla היא לייעל ולפשט את המסחר האלקטרוני בישראל ובעולם ולהפוך אותו לנגיש ואינטואיטיבי לכלל האוכלוסיה. Yalla מותאמת לתת מענה לכל צרכי חיפוש מוצר, קניה ומכירה באתר אחד ובקלות.  בYalla הפן החברתי תופס מרכיב מהותי. Yalla משלבת תכונות חברתיות לצרכים של מסחר אלקטרוני, קניות ומכירות. אנו פועלים למקסם כמה שיותר פעולות עסקיות חברתיות בין קונה למוכר.

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

המהלך השיווקי הבולט השנה היה השקת אפליקצייה של חנות וירטואלית לפייסבוק. Yalla היתה מהראשונות בעולם שהשיקה חנות וירטואלית לפייסבוק. הדבר יצר קצב צמיכה מרשים מאוד כאשר תוך פחות מחודש נפתחו ב Yalla מאות אפליקציות של חנויות לפייסבוק.Yalla  דורגה כאחת מבין 5 המגמות הכי חמות באינטרנט על פי עיתון גלובס. http://www.yalla.co.il/articles/2/כתבו-עלינו-1.12.2010

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

נטוורקינג :פעילות מדהימה שאף פעם לא איכזבה אותי. אני מגיע לנטוורקינג ללא ציפיות ותמיד מגלה אנשים מדהימים והזדמנויות חדשות לקידום שיתופי פעולה. פתאום אתה מכיר משהו שמשלים לך את המהלך השיווקי הבא שתכננת.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    בכל רבעון, אנו מגדירים את המהלכים השיווקים על פי ניתוח ותחזיות של מצב השוק. אנו מבצעים המון בדיקות וטסטים על מנת להימנע ככל הניתן מטעויות אפשריות. בישיבות הרבעוניות נוכחים מנכ"ל yalla, מנהלת הפרויקטים ואני. לרוב ישנם תקציבי שיווק קבועים לפרסום לקידום אורגני במנועי החיפוש ולזה מתווסף תקציבי פרסום כמו שילוט חוצות, כנסים ואירועים חברתיים ופעילות ברשתות החברתיות.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

ישנן המון חברות שבונות חנויות ואתרים באינטרנט שמשתפות פעולה עם הקניון שלYalla . כולם עובדים במודל של חלוקת רווחים מתגמל מאוד.

 

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  

ד"ר יוסי ורדי, השם מחייב J

הטלפונים שאני מקבל כל יום מאנשים שמנסים להשיג את ד"ר יוסי ורדי, מזכירים לי בכל יום איזו כמות אדירה של מוטיבציה קיימת בבין אדם שמנסה להגיע לפסגה. וזה נותנן לי דחיפה אין סופית כל יום מחדש להביא אתYalla  להצלחה.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אחד הספרים שהתחברתי אליו מאוד שהיה כתוב בשפה פשוטה וכיף לקריאה של המחבר פדרו נואנו  הוא "יזם, יזמות, הזדמנות"- ספר שעושה לך הרבה סדר באתגר הלא פשוט של להבין איך מנוהלת חברה, לחזות הצלחות וגם מה לא לעשות.

 

·         עיתון/ מגזין מועדף
גלובס, כלכלסיט ודמרקר פשוט כיף וחשוב לקרוא את כולם. האחד משלים את השני

 

·         דף הבית שלך באינטרנט
רשת חברתית פנים ארגונית בה אנחנו משתפים את הידע שלנו.

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
בית הקפה בקומה העסקית במלון קראון פלאזה בסמוך לקניון עזראלי תל אביב

 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
ג'יפ פאג'רו קינג ממתותג
Yalla  מכל כיוון אפשרי.

 

·         מהו ג'וב חלומותיך?

אני נמצא בג'וב הזה כרגע, כל יום אני מרגיש שכיף יותר ויותר לקחת חלק במשפחת Yalla

 

·         חופשה חלומית:
חופשה מפנקת בדרום אמריקה, הרבה סלסה ואוכל טוב.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד