הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: טל לב, מנכ"לית משותפת באתר הקניות החברתיות, באליגם

17/03/2011
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: טל לב, מנכלית משותפת
  • שם החברה: אתר הקניות החברתיות, באליגם
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 30

פרופיל

טל לב, 37, משמשת כמנכלית משותפת באתר הקניות החברתיות, "באליגם". במסגרת תפקידה יזמה לב מגוון שיתופי פעולה אסטרטגים עם רשתות מובילות והובילה מהלכים שיווקיים דוגמת אפליקציית אייפון לאתר וקמפיין להחדרת הקונספט של קניות חברתיות. בעברה שימשה לב במגוון תפקידים של ייעוץ ושיווק בארצות הברית בחברות דוגמת Ann Taylor, Colgate, Ciruit City, Campbell Soup. ללב תואר שני במנהל עסקים מ Kellogg School of Management, Northwestern University בשיקגו.

 

רקע

 

באליגם הינו אתר קניות חברתיות האתר עלה לאוויר ביולי 2010 וכיום מונה כ-200,000 מנויים. ההרשמה לאתר הינה ללא תשלום והנרשם מקבל בכל יום אימייל אחד ובו הטבה של חמישים אחוז לבית עסק מוביל. כל העסקים מקטגוריית הלייף סטייל (מסעדות, מעדניות, עיסויים,טיפולי ייופי, יוגה, קורסי בישול, אופנה, חוויות לכל המשפחה, ועוד). הקונה מקבל שובר אלקטרוני ומוזמן לממש את השובר במשך תקופה של מספר חודשים.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    אפליקציית אייפון ראשונה ויחידה בארץ, כ-15 אלף הורדות של האפליקציה רק בשבוע הראשון. האפליקציה מאפשרת קנייה ומימוש של שוברים ללא בזבוז של נייר וללא תלות במיקום פיסי. בנוסף, קמפיין רדיו הראשון בקטגוריה זו בישראל, החדרת המותג "באליגם" לקהל רחב והכרות עם קונספט הקנייה החברתית.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא נוכל לוותר על הדיוור האלקטרוני הישיר ועמוד הפייסבוק, כיום זו הדרך המיידית לנהל שיח עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    מדובר בחברת סטארט אפ וככזו התכנון חייב להיות דינמי והתקציב חייב להיות מנוצל בצורה אינטיליגנטית. אין לנו לא זמן ולא כסף לבזבז. אנחנו בונים את תוכנית השיווק על פי יעדי הצמיחה שלנו ודואגים שכל פעילות שיווקית תהיה מדידה לשם בחינת השגת היעדים בצורה מיידית.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    קמפיין מוצלח של אתר
    imalike שגייס מאות לקוחות לאתר דרך הצעה מאד אטרקטיבית של מכירת חיתולים בחמישים אחוז הנחה.


    השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מנהל בחברה בה עבדתי בניו יורק שלימד אותי לבטוח בחושים שלי ולהעז לנסות

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
 
The Tipping Point: Malcolm Gladwell

·         עיתון/ מגזין מועדף:
הארץ

·         דף הבית שלך באינטרנט
www.baligam.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
"לחמים" ברחוב החשמונאים, קרוב למשרד ומעולה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?  
טיגואן של פולקסווגן

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מה שאני עושה כרגע

·         חופשה חלומית:
טיולי טבע ארוכים או שבוע בניו יורק

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד