הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רוני פרידמן, מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט

31/03/2011 09:30
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: רוני פרידמן, מרצה ויועצת לשיווק ומיתוג באינטרנט, מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט.
  • שם החברה: - המרכז הבינתחומי לאינטרנט ( ע"ר)
  • שנת הקמה: 2008
  • מספר  עובדים: 1 + פרילאנסרים


פרופיל


רוני פרידמן, 44 נשואה +2 , מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט. בין השאר מרצה פרידמן בתחום שיווק ומיתוג באינטרנט, פעילה במיזמים אינטרנטיים לנשות עסקים בשיתוף היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות ומנהלת עמוד עסקים למותגים בפייסבוק. בעברה, שימשה פרידמן כמנהלת שיווק בקבוצת קניוני עזריאלי, וכסמנ"כל שיווק קניון ערים מקבוצת חבס ואמות השקעות לשעבר. פרידמן בוגרת תואר ראשון,
BA  כללי אוניברסיטת חיפה.

 

רקע

המרכז הבינתחומי לאינטרנט הוקם לפני כ-3 שנים  והינו עמותה רשומה המוכרת עי" רשם העמותות בישראל. המרכז שם לעצמו למטרה לקדם את הידע המקצועי ההכשרה ופיתוח המודעות לשימושים השונים באינטרנט כפלטפורמה מסחרית עסקית. המרכז הבינתחומי לאינטרנט מקיים תוכניות לימוד העוסקות בסקירה של התפתחות ה"מדיה החדשה" והמשמעויות החברתיות והתרבותיות שלה. במרכז לומדים בעלי עסקים קטנים בינוניים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, מנהלי מרקום, מנהלי פרסום ויח"צ, ואנשי מדיה חברתית .

 

 

  • מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    המרכז הבינתחומי לאינטרנט כעמותה עם חזון ואג'נדה חברתית, הרחיב השנה את שיתופי הפעולה עם היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות ובארגונים אחרים הפועלים לקידום והעצמת נשים בשוק העבודה. במסגרת זו, אנו מקיימים סדנאות בעלות מסובסדת קצרות וממוקדות לנשים בעלות עסק, המעוניינות לדעת כיצד להשתמש ברשתות החברתיות, באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט, כערוץ למיתוג אישי ושיווקי "חינמי" ואפקטיבי במיוחד.

  • על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא נוכל לוותר דיוור ישיר כיוון שזהו הערוץ האפקטיבי ביותר לגייס לקוחות לקורסים. יצאנו במגוון קמפיינים באתרי תוכן מובילים, מודעות ובאנרים בפורטלים שונים ובשורה התחתונה, כאשר בוחנים עלות מול תועלת, הדיוור הישיר מוכיח את עצמו כאפקטיבי ביותר, הן מבחינת הפידבק המיידי והן מבחינת לידים. כמובן שהדיוור גם תורם להגדלת רשימת התפוצה של נמעני המרכז הבינתחומי  לאינטרנט.

 

  • כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    התכנון השיווקי והתקציב מתבססים על זיהוי מגמות חדשניות ומענה לצרכים של קהל המטרה. בנוסף אנו עורכים בדיקה וניתוח של המתחרים, בחינת אפקטיביות של כלל ערוצי הפרסום העומדים לרשותנו אוף ליין ואון ליין , אז מתקיים תהליך קבלת ההחלטות על אופי תוכנית השיווק השנתית והתקציב המיועד לכך. 

 

  • תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

מתחרים בענף יש למכביר. הרבה מהם בעלי ידע טכנולוגי אך נעדרי ידע שיווקי מעשי. אני מוצאת יתרון יחסי למתחרה אשר בקיא בתהליכי שיווק אסטרטגים בעולם האוף ליין והשכיל למנף ולמקסם את הידע הזה לעולם האון ליין. מתחרה המעניק ערך מוסף ללקוח באמצעות טיפים עדכניים בתחום המקצועי יש לו יתרון יחסי.

  • השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
בעלי דיויד פרידמן. שותף ומייסד חברת דומיין דה נט טכנולוגיות, אחד מחלוצי  תעשיית השיווק האינטרנטי בארץ.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"ניהול השיווק  "של פיליפ קוטלר,
NO LOGO  נעמי קליין

·         עיתון/ מגזין מועדף

·         , סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית..

·         דף הבית שלך באינטרנט
פייסבוק כמובן

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
רביבה וסילייה ברמת השרון.

·          

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי

·         מהו ג'וב חלומותיך?
אני רוצה להמשיך ללמוד וללמד שיווק ומיתוג במדיה החברתית,  חולמת להיות מרצה מובילה ופופולארית כמו רובין ס' שאמרה של הפייסבוק
J

 

·         חופשה חלומית:

אי בודד בכל מקום בעולם ובתנאי שיהיה בו חיבור לפייסבוק.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד