הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איש שיווק השבוע: דידי מסילתי, מנכ"ל ובעלים "נייםפון"

15/04/2011
הגדל

  • שם איש השיווק ותפקיד: דידי מסילתי מנכ"ל ובעלים של " נייםפון "
  • שם החברה: ניםפון בע"מ
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 14
  • פרופיל: דידי מסילתי,בן 55  נשוי מעל 30 שנה לפלורי אבא לשירלי , שרון, אייל ואלון סבא לאגם. משמש כמנכ"ל ובעלים של "נייםפון בע"מ" משמש גם כמנכ"ל ובעלים של מרכז הכוכביות הארצי,

 

דידי מסילתי החדיר הפך את מוצר הכוכבית למוצר לכל דבר ( חיוג המקוצר באמצעות כוכבית), ומיתג אותו ככלי שיווק הכרחי עבור חברות. כיום רוב החברות הגדולות עושות שימוש בכוכבית כמספר הטלפון המוביל שלהן, כדי להגביר זכירות בתשדירי הפרסום ברדיו הטלוויזיה ושלטי חוצות. במהלך פעילותו  זכה מסילתי בתואר העסק המצטיין מספר פעמים. במהלך פעילותו הוביל מהלכים שיווקיים להרחבת המותג, כגון כוכבוידאו המאפשר לראות בצורה ויזואלית את נותני השירות ולא רק לשמוע אותם בטלפון הסלולרי. כיום מתמקד מסילתי  בהחדרת מוצר חדש ומאתגר " נייםפון "

רקע: חברת נייםפון הוקמה כדי להעניק לספק פתרון זול , פשוט ויעיל לחברות בינוניות וקטנות במשק, שאינן יכולות להחזיק מספר כוכבית. עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות של מכשירי הסלולרלגלוש אינטרנט, יצרה החברה אפליקציה המאפשרת לרשום את שם העסק או הכינוי ולהגיע ליעד המבוקש. נכון להיום מצויים מעל 250,000 חברות ובעלי עסקים רשומים במאגר ויש אפשרות להתקשר אליהם באמצעות הקלדת שם החברה בלבד .

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    הפתענו את השוק עם מוצר הנייםפון. השיווק נעשה באמצעות פרסום בכל המדיה כולל טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, עומק התודעה, שילוט במקומות ציבוריים, חסויות וכו'.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    אנו משתמשים כמעט בכל פריסת המדיה לפרסום ושיווק, אבל אין ספק שפעילות יחסי הציבור מביאה את התוצאות הטובות ביותר ועל זה אני לא מוותר. פעילות יחסי הציבור הוכחה  כזולה ביותר ונותנת את האפקט האמין ביותר.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?    
    כל תחילת שנה או החדרת מוצר חדש, אנשי ההנהלה נפגשים עם מומחים בתחום השיווק והפרסום ובודקים היכן נמצא קהל היעד שלנו ואת מי אנחנו רוצים כלקוח שלנו. למשל בהשקה של "נייםפון " הלכנו למקומות בהם מובילי דעה וחדשנות נמצאים.  כך  הגענו לפרסום במקומות שלא עלה בדעתי שאפרסם בהם, כמו בשירותים של מסעדות וברים באמצעות עומק התודעה. גם חלוקת התקציב נעשית בישיבה עם כל האחראים בשיווק.

 

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    ידוע לי על חברת NTTM  אשר מתכוונת לצאת עם מוצר דומה עם מחיר מוגזם. אך הם לא פעילים שיווקית מעבר לפעילות יחצנית.

 

           השאלון האישי : 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אברשה בורנשטיין, מנכ"ל מירס.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אוקיינוס הכחול

·         עיתון/ מגזין מועדף
גלובס.

·         דף הבית שלך באינטרנט
וואלה

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה קפה יהוד

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
Fj  קרוזר ג'יפ יבוא אישי של טויוטה ובקרוב רינג' רובר.

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מנכ"ל נייםפון העולמית.

·         חופשה חלומית:
ברילוצ'י בארגנטינה

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד