הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אייל בן אליעזר, מנכ"ל רשת החשמל הסיטונאי

2/06/2011
הגדל

שם: אייל בן אליעזר, מנכ"ל ואחד מהבעלים

החברה:  רשת החשמל הסיטונאי

שנת הקמה: רשת החשמל הסיטונאי (מקבוצת אבי סופר ) בע"מ נוסדה בשנת 2004 על ידי אייל בן אליעזר ואבי סופר ובשנת 2010 הצטרפה אליה חברת ניופאן כשותפה שלישית.

מספר  עובדים: 90

 

רשת החשמל הסיטונאי מונה 10 סניפים בפריסה ארצית והינה רשת החשמל המתקדמת והמתפתחת בישראל. בחודש האחרון פתחה הרשת  3 סניפים חדשים במרכזי ביג במתחם ממגורות, ברחוב הלח"י 24 בבני ברק, במתחם G  החדש בראשון לציון ובמתחם ביג רגבה, נהריה. מיקומים אלה מאפשרים השקת חנויות גדולות עם חנייה בשפע ותצוגה עשירות במלאי מהגדולים בישראל. בכוונת הרשת לפתוח 4 סניפים נוספים במהלך 2011. הרשת דוגלת במחיר לצד שרות ואמינות. המוטו המוביל את החברה  "תשווה תרוויח"!

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

"אני יכול לציין שני מהלכים מוצלחים מאד שיצרו באז תקשורתי והניעו לפעולה. הפעילות הראשונה היתה לרגל פתיחת הסניף בטבריה, שם הצענו לרגל הפתיחה DVD ב-10 שקלים. המהלך הציף את הסניף החדש באלפי לקוחות, התקשורת הגיעה לסקר וזכינו להרבה מאד יחסי ציבור. פעילות נוספת היתה לקראת חג הקורבן המוסלמי כשהצענו מבצע בלעדי:  קנו מוצרי חשמל וקבלו כבש במתנה. המבצע יצר הדים רבים והיה שנוי במחלוקת אבל העביר את המסר לפיו ברשת החשמל הסיטונאי שוחטים את המחירים...

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

מבחינתי קיים משולש קדוש שאני מקפיד לשמור עליו. הוא כולל ערוץ פרסום בכל אמצעי המדיה, ערוץ של מכירות אחד על אחד וערוץ של יחסי ציבור. כל השלושה משתלבים ביחד בתקשורת השיווקית.

 

איזה לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים 

אני לא רואה גב של קליינט. כלומר אצלנו לא מוותרים על אף לקוח ולא מוותרים על אף עסקה. אצלנו המחיר מנצח וזו אסטרטגיה שמלווה אותנו מההתחלה. אני כמנכ"ל ובעלים של הרשת מאמין שעל חברות לשמור על הלקוחות שלהן ולדאוג לביצוע עסקאות בכל מחיר, בתנאי שיהיו כלכליות. אצלי, גם רווח קטן הוא רווח ואני לא מזלזל באף מכירה. המשפט שמלווה אותי הוא - אני דג עם רשת בעוד שאחרים דגים עם חכה. אני מעדיף הרבה מכירות עם קצת רווח.

 

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה 

מחמאות לביג בוקס על הקונספט השיווקי שלהם. הם הצליחו לייצר בידול כשבחרו בדרך של חנות גאדג'טים ודברים מיוחדים בקטגוריה מאד צפופה ותחרותית.


השאלון האישי:

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  רמי לוי. איש צנוע ורב עשייה שהפך את אסטרטגיית המחיר הזול לאומנות.

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? פורסט גאמפ, הסרט

עיתון/ מגזין מועדף:  כלכליסט

דף הבית שלך באינטרנט: כלכליסט

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת האווזים בנמל תל אביב, ו-בלאק בפארק המדע ברחובות

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ג'יפ

מהו ג'וב חלומותיך? העבודה הנוכחית היא ג'וב חלומותיי. חלום שאני מגשים מידי יום

חופשה חלומית: איי סיישל

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד