הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אמיר פורת, בעלים, קונדיטוריית ביסקוטי

7/07/2011
הגדל

 

אמיר פורת, בעלים ומנהל השיווק

החברה: קונדיטוריית ביסקוטי

שנת הקמה: 2003

מספר  עובדים: 80

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    הגדלת נפח הפעילות בתחום הקייטרינג והאירועים במסגרת השוק הפרטי והעיסקי.
     
  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    אני מאמין כי הדרך הנכונה ביותר מבחינה שיווקית היא במתן הסבר והדרכה אישית מול הלקוח על המוצרים במקביל לטעימה שלהם. 

3.  לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

המוטו שמנחה אותי הוא שתמיד ניתן להגיע להסכמה עם הלקוח ולגרום לו להפוך להיות הלקוח שלך וזאת על ידי מציאת פתרון לכל בעיה שמתעוררת בדרך- אם במסגרת המוצר ואם במסגרת השירות.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    כל אחד ממתחריי שפועל בדרך הגונה מול לקוחותיו ומול כלל השוק אני מפרגן לכל דרך שיווקית בה הוא נוקט.
     
  2. השאלון האישי :

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דוד שלי, איציק רביד, בעלים ומנכ"ל חברת SG לייבוא מערכות קולנוע ביתיות, סטריו וטלוויזיות, הקים את העסק בעשר אצבעות לפני למעלה מ 30 שנה עם אמצעים דלים. בזכותו הבנתי שהשמים הם הגבול ועם הרבה עבודה קשה, מחשבה והשקעה ניתן להגיע לכל מקום.

 

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? ספריו של פאקו אנדרהיל, אני מאד מתחבר לסגנון הכתיבה שלו שלדעתי הוא מרתק. הוא מעביר את המסר באמצעות הסברים ודוגמאות מבוססי מחקרים וניסיון חיים ולא נותן רק תאוריות יבשות של כללים וחוקים.

 

·         עיתון/ מגזין מועדף:  מוסף הספורט היומי של אחד מהעיתונים היומיים

·         דף הבית שלך באינטרנט: אתר חדשות הספורט ONE

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:  החנות הביתית אצלנו בקונדיטוריה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? ניסאן קשקאי

·         מהו ג'וב חלומותיך? להיות מבעליה של קבוצת הכדורגל הפועל ת"א

·         חופשה חלומית: איי סיישל בהתנתקות מוחלטת מחיי השגרה לשבוע אחד.

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד