הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: נוה קרניאל, סמנכ"ל שיווק, מכללת רידמן

14/07/2011
הגדל
  • החברה: מכללת רידמן
  • שנת הקמה: 1987
  • מספר  עובדים: כ 500
  • פרופיל אישי קצר: בן 34, נשוי, שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל מכירות בקבוצת קידום במשך 3 שנים, ולפני כן מנהל חטיבת הפסיכומטרי בלחמן. בעל תואר שני במינהל עסקים. מתגורר בת"א.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    עדכון חזון המכללה להכשרת מטפלים ברפואה משלימה ואינטגרטיבית. מיתוג מחדש לפי החזון המעודכן וקמפיין רחב היקף לציבור הרחב, במדיה משולבת, הפכו את רידמן למכללה הראשונה בתחום שזיהתה את המגמה המסתמנת בעולם, חרטה על דגלה את המחויבות להכשיר מטפלים לשלב הבא באבולוציה של התחום. בקמפיין שולבו לצד מומחים מתחום הרפואה המשלימה, רופאים קונבנציונאליים, שסייעו בהעברת המסר לציבור שטרם נחשף לתחום, באופן מקצועי ותוך שימוש בתיאור מקרים מעולם הרפואה.  

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? 
    שיתופי פעולה אסטרטגיים. לאור ריבוי הפרסום במדיות השונות, אליו נחשף הצרכן וכתוצאה מכך שחיקת האפקטיביות של הפרסום, יש צורך בחשיפה איכותית יותר ובגישה ישירה יותר ללקוח הפוטנציאלי. שיתופי פעולה המבוססים על win-win אמיתי, תוך גיבוש הצעת ערך אמיתית, ללקוחות של החברות המשתפות פעולה, מאפשרים סוג כזה של חשיפה ומניבים תוצאות טובות.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    תמיד נכון – שיתוף המנהלים והעובדים בארגון בכל מהלך משמעותי, משלב מוקדם ככל האפשר. מעבר לתרומה האמיתית בגיבוש הפעולה על הצד הטוב ביותר, שיתוף מסוג זה מערב את עובדי החברה בפעילות, מחבר אותם למטרות ולמסרים וסוגר את מעגל התקשורת השיווקית, באמצעות הגורם האנושי, שהוא החשוב ביותר להצלחה בטווח הארוך.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    קשה להצביע על פעילות ספציפית, אבל הפעילות של רוב המתחרים בענף, לקידום הרפואה המשלימה בישראל, מול קשיים רבים בתחום ההכרה והרגולציה, ראויה לכל שבח.

 

  1. השאלון האישי:
    ·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דיוויד סטרן – הקומישינר הנצחי של ליגת ה NBA שבסדרה של מהלכים מבריקים וחלקם שנויים במחלוקת, הצליח לרענן את המוצר, לפתוח שווקים חדשים, להרחיב את הפעילות ולכבוש שיאים חדשים. כל זאת בעולם שבו התחרות על תשומת הלב של האזרחים הופכת קשה יותר ויותר.  

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? כל הספרים של מישל וולבק. לא ממש ספרי שיווק, אבל שיווק הוא ביסודו הבנת נפש האדם והכוחות המניעים אותה וראיית הנולד. איש לא עושה זאת טוב מוולבק.

·         עיתון/ מגזין מועדף – דה מארקר

·         דף הבית שלך באינטרנטIgoogle עם לינקים לכל העמודים המשמשים אותי באופן תדיר

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – נונה באבן גבירול – שירות מקצועי, אוכל טעים ושקט...

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פולקסוואגן

·         מהו ג'וב חלומותיך? ראש אגף אסטרטגיה בבית הלבן

·         חופשה חלומית: המדרונות הצחיחים, העמקים הירוקים והפסגות המושלגות של ההימלאיה

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד