הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יהלי עתיר, מנכ"ל עינת תעשיות מזון

4/08/2011
הגדל
  • שם החברה: עינת תעשיות מזון
  • שנת הקמה: 1984
  • מספר  עובדים: כ- 100

יהלי עתיר בן קיבוץ עינת וחבר הקיבוץ, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. בעבר ניהל את גידולי השדה בקיבוץ ולאחר מכן יצא ללימודי תעשיה וניהול ועבר לנהל את התפעול במאפיית עין בר. משהוקמה המאפיה החדשה דגנית עין בר עבר לנהל את עינת תעשיות מזון ומשמש בתפקיד מנכ"ל החברה מזה 12 שנה.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    יצאנו עם כריך "שניצל אמיתי", שהוא באמת אמיתי - להבדיל מספקים אחרים. תקשרנו את היותו אמיתי באריזות ובדפי הסבר לנקודות המכירה ובתוך מספר חודשים הפך הכריך לשני הנמכר ביותר בשוק המבורקד .
     
  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    הפעילות החשובה ביותר בתחום העיסוק שלנו היא לדעתי פעילות שמתבצעת בנקודת המכירה, זה כולל משיכת תשומת הלב של הקונה למוצר והתנסות ראשונית שלאחריה. אני מאמין שאם המוצר טוב, תישלח היד כבר באופן ספונטני.
     
  3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
    אין בידי טכנולוגיה או פתרון פלא להצלחה. אני חושב שלעיתים צריך לצאת מהקופסא ולחשוב קצת אחרת. כך עשינו כשיצאנו לראשונה בארץ, וגם בעולם טרם ראיתי את זה, עם כריכים באריזות אטומות שלא ניתן לראות את הכריך, בעוד כולם עושים שקוף עם מדבקה, צבעוניות, שונות מהקיים, מהלך שהפך אותנו בתוך מספר חודשים לספק המוביל של כריכים בחנויות הנוחות בארץ.
     
  4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    חברת מבושלת יצאו לאחרונה בסדרת כריכים עם אריזות בגוון חום, המשדר יוקרה מחד וסטייל בייתי מאידך.
     
  5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מיכה גבעון, איש שיווק בכל רמ"ח אבריו .

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? אני ממליץ על הספר " המטרה " של אליהו גולדרט.  זה לא ספר שיווקי אבל יש בו מהכול, אסטרטגיה, שיווק, ייצור ובעיקר ניהול נכון .

·         עיתון/ מגזין מועדף: גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט: עינת תעשיות מזון

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סי אקספרס בכניסה לקיבוץ עינת

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? פורד מונדאו

·         מהו ג'וב חלומותיך? לחזור לשבת על הטרקטור

·         חופשה חלומית: איים הקריביים

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד