הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים אפסון ישראל, חטיבת אפסון אירופה.

10/01/2013
אישיווק השבוע: רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים אפסון ישראל, חטיבת אפסון אירופה. (הגדל)

שם החברה: אפסון

שנת הקמה: 1964

מספר  עובדים: 78,000

 

פרופיל קצר:

בן 39, נשוי ואב ל- 3 ילדים. מתגורר בישוב אורנית. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. עובד באפסון ישראל משנת 2008 לאחר עבודה של כ- 9 שנים במספר תפקידים בתחום המסחר האלקטרוני. בזמני הפנוי אני אוהב לטייל, לרכב על אופניים, לצלול ולבלות עם משפחתי.

 

ספקי שיווק:

יח"צ – דוניצה, קד"מ - מיתוס

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

שדרוג אתר האינטרנט של אפסון ישראל, והפיכתו לכלי שיווקי בסטנדרט גבוה.

בשנה האחרונה עבר האתר מהפיכה, וכיום הוא משמש ככלי שיווקי לשותפים עסקיים, למשווקים וללקוחות סופיים.

האתר כיום מכיל בתוכו מידע אודות ליין המוצרים הכולל של אפסון (מדפסות, מקרנים, סורקים ועוד) מאפשר לקבל חומרים טכניים ומידע שיווקי והכל בעברית.

בנוסף שידרגנו את תוכנית השותפים שלנו והשקנו פורטל חדש באמצעותו אנו מתקשרים עימם באופן ישיר, מעניקים להם כלים שיווקיים נגישים ומתגמלים אותם על השגת יעדים.

  

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

כנסים ואירועי השקה -  אירועים אלה מהווים עבורי את הקשר הישיר עם השותפים העסקיים שלנו. לאפסון מגוון רחב של פתרונות ומוצרים, ובאמצעות אירועים ממוקדים אלה ניתן להגיע באופן יעיל לקהל היעד והמטרה ולהעניק להם את הידע והכלים הנחוצים. מעבר לכך, כגוף שכמעט ואינו משקיע בפרסום מסורתי, אנו משקיעים לא מעט משאבים בפעילות מוכוונת יחסי ציבור, בין אם מדובר במפגשי עיתונות יזומים, מפגשי אחד על אחד עם עיתונאים ועורכים, מתן חסות למגוון פעילויות בתחומי התרבות והקהילה, העברה קבועה של מוצרי אפסון לביקורת אצל עיתונאים וכמובן עדכון שוטף של העיתונות, הכתובה, המשודרת והאון ליין (כשאנו לא שוכחים את הבלוגרים המובילים). אחת הפעילויות בהן אני גאה במיוחד שערכנו השנה היה שיתוף פעולה שעשינו עם מגזין בלייזר... העלינו בפייסבוק של המגזין תחרות צילומים, בהם התבקשו החברים לשלוח תמונות של החברות משחקות כדורגל, או באווירת כדורגל. התחרות היתה פתוחה לכל והקהל הוא שהצביע. הזוכה הגדול קיבל ערב הקרנה פרטי אצלו בבית (לשידור משחק גמר בכדורגל), לו ולחברים, עם בירות ופיצות ומקרן מדוגם, שגם נשאר אצלו בסיום המפגש...

 

לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

אירוע שזכור לי לטובה הוא הקרנת ענק של משחק של מנצ'סטר יונייטד (אפסון הינה אחת מנותני החסות הגדולים של הקבוצה) למועדון האוהדים של מנצ'סטר יוניטד בישראל.

כשהגעתי למקום חשבתי לרגע שאני נמצא בבר לונדוני מקומי, האווירה, האוהדים וגודל ההקרנה העניקה חווית כדורגל יוצאת מן הכלל. זה הדגים לי את העוצמה שיכולה להיות בשתפ"ים עם הגופים המתאימים.

  

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  קשה להצביע על דמות אחת, מכל מקום בו עבדתי אימצתי משהו שהמשיך איתי הלאה.

·         עבודה ראשונה? איש מכירות בבסט ביי

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? דינאמיות - בענף התחרותי בו אני חי חשוב להישאר עם ראש פתוח ולהיות ער לשינויים ולהתפתחויות בשוק.

·         דף הבית שלך באינטרנט? Ynet

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: דומיניק

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי

·         מהו ג'וב חלומותיך? להתקדם בעולם השיווק לתפקיד בכיר, או להקים עסק עצמאי.

·         חופשה חלומית: טיול קראוונים ארוך עם כל המשפחה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד