הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מירי שטרופר, מנכ"לית MSM

29/09/2013
אישיווק השבוע: מירי שטרופר, מנכ"לית MSM (הגדל)
  • שם החברה:  MSM   פתרונות שיווק והפקת ארועים עסקיים
  • שנת הקמה:  1998
  • מספר  עובדים: 5

 מירי שטורפר חיה ונושמת את עולם השיווק, על כל נגזרותיו, מזה 15 שנים. בשנת 1998 הקימה את MSM  (Marketing Solution Management ) ומאז היא משמשת כמנהלת שיווק במגוון חברות הייטק וטכנולוגיה, בינהן:one1, Wind River או תומכת שיווקית בגופים נוספים כדוגמת: ליבי טכנולוגיות, McAfee,  ועוד.  MSM מציעה ללקוחותיה  שירותי ניהול השיווק במודלים שונים, ובהיקף משתנה, על פי צורכי הלקוח, החל מהשמת מנהלת שיווק שתיתן מענה מלא לכל הצרכים השיווקיים של החברה, באופן רציף ושוטף, לכל אורך השנה, ועד להתקשרויות סביב הפקת ארועים עסקיים. בשני המקרים, MSM  מלווה את לקוחותיה משלב  התכנון והבניה של התוכנית השיווקית ועד הביצוע בפועל, כולל: תכנון אסטרטגי, ניהול תקציב, מיתוג, הפקת ארועים עסקיים, גיוס חסויות, ניהול וביצוע קמפיינים פרסומיים, שיווק ישיר ועוד.

 

לקוחות MSM  נהנים מרמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, תשומת לב אישית וכל זה בעלות משתלמת בהשוואה להעסקת מנהלת שיווק Inhouse.

 

·         היקף תקציבי השיווק ? עשרות אלפי דולרים לרבעון.

 

ספקי שיווק (משרד פרסום, מיתוג, עיצוב תעשייתי, יח"צ וכל מי שעושה עבודה טובה):

בתחום יחסי הציבור – חברת אולמדיה, בתחום העיצוב הגראפי – מירב רון – סטודיו אייקון.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשו לקוחותיך  בשנה האחרונה?

אם אקח לדוגמא את ווינד ריבר, אין לי ספק כי השקת   האסטרטגייה החדשה והמקיפה תחת השם The New Wind River צפויה לתת לחברה דחיפה משמעותית.  אם בעבר החברה עסקה בפיתוח, ייצור ושיווק של  מערכות הפעלה זמן אמת הרי שכיום היא עוסקת בפיתוח של פתרונות מגוונים, ומספקת ללקוחותיה Life Cycle Solution מקיף ומלא. בין פתרונותיה החדשים  ופורצי הדרך: Intelligent Network Platform, Intelligent Device Platform, Open Virtualization Profile  ועוד.

בעידן של ביג-דאטה והתפוצצות מידע, פתרונות אלה  נותנים מענה לצמיחה העצומה בתעבורת הנתונים, ולצורך  במהירות ובקצבים שרק הולכים וגוברים. פתרונות זמן אמת של ווינד ריבר אף משמשים כפלטפורמה לפיתוח מוצרים חכמים בעידן  של Internet of Things. התמה המלווה את החברה מזה 30 שנה - להקדים את רצונות הלקוחות – מאפשרת לה לשמור על מעמד של מובילה טכנולוגית.

 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? אני מאמינה מאוד בשיווק ממוקד וישיר על פי פילוח ומיפוי מדוקדק של קהל היעד, תוך יצירת דיאלוג מתמיד עם לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. בעידן של רשתות חברתיות, אין ספק כי השיווק האישי, הישיר והממוקד מקבל משנה תוקף ! על מנת לקיים דיאלוג פורה אנו נעזרים בדיוור ישיר מחד, בניצול פלטפורמות חברתיות וכמובן באירועים המהווים עדיין פלטפורמה מצויינת, הן להעברת מסרים עתירי ידע והן לחיבור אנושי. בעיני אלו הפלטפורמות היעילות ביותר להעברת מסרים רחבים ומקצועיים וליצירת בסיס משותף  של  שיתוף ידע, בין השותפים, הלקוחות והמומחים השונים שלנו.

 

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?

מערכת Saber המנהלת את דפוסי הצריכה של כל לקוח ומשמשת גם כמערכת למעקב אחרי לידים, משלב יצירתם ועד שלב מימושם על ידי הלקוח . בנוסף אנו נעזרים במערכת Inwise להפקת ניוזלטר ולדיוורים. מערכת זו אף מאפשרת מדידה מדוייקת של כל קמפיין וניתוח  אנליטי של המימצאים.  שימוש אצל לקוחות נוספים מתבצע גם במערכת salesforce.com בין המובילות בעולם.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

לקראת אירוע לקוחות להשקת טכנולוגיה של ווינד ריבר, רצינו לחשוף את החברה ללקוחות חדשים. במקום לנקוט בגישה המסורתית של פרסום רחב היקף יצרנו חיבור בין מספר גורמים בעלי עולמות תוכן סינרגטים זה לזה.  שיתוף פעולה עם גוף מדיה גדול סייע לנו בגיבוש  תכנים מעניינים ובגיוס מרצים בכירים ומרתקים, מרצים אשר ככגוף מסחרי לא היינו יכולים לגייס.  עבדנו ביחד על מיפוי קהל היעד, בצענו פניות משותפות למשתתפים פוטנציאלים,  יצרנו תכנים מערכתיים מקצועיים ומעניינים, הפצנו ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט וזכינו לחשיפה תקשורתית  רחבה. השילוב בין  מרצים בכירים מחו"ל ומהארץ, לרבות,  מנכ"ל משרד התקשורת, איפשר לנו להרים כנס איכותי ולהביא אליו קהל יעד ממוקד וגדול, אף מעבר  ליעד שהגדרנו מראש.

 

על רקע הניסיון החשוב הזה, אני ממליצה  למנהלי שיווק לשים לרגע בצד את המוצרים של החברה ולהיכנס לנעליו של הלקוח. לאחר שיבינו לעומק מה הצרכים שלו ומה התועלת שנובעל לו ממוצרי החברה יוכלו לארגן כנס יעיל ואיכותי יותר.  כמובן, שחשוב מאד לשלב סיפורי לקוח בכנס , ולהיות   עם היד על הדופק בכל הנוגע לכמות ולאיכות המשתתפים במטרה ליצור לידים איכותיים.

 

לסיכום, אסור לשכוח את  "היום שאחרי" הכנס. שכן, הכנס או האירוע הם בדרך כלל  האמצעי להנעה לפעולה וליצירת לידים ולא המטרה עצמה.  שימת דגש על מכתב התודה שישלח אחרי הכנס וביצוע מעקב טלפוני לתאום פגישות אישיות, הוא לא פחות חשוב.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? Faith Popcorn, הבעלים של חברת Brain Reserve, חברה המתמחה בזהוי טרנדים עתידיים ותכנון אסטרטגי לחברות מהמובילות בעולם .

·         עבודה ראשונה? מנהלת התוכנית העסקית ברשת מלונות הייאט

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות מחשבתית ותפעולית

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : שגב אקספרס

·         רכב? טויוטה לאנד קרוזר

·         ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום ! ולהיות בעלת בית מלון

·         חופשה חלומית: שיט על יאכטה ברחבי העולם

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד