הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: גיא קונפורטי, סמנכ"ל שיווק ומכירות YCD

21/11/2013
אישיווק השבוע: גיא קונפורטי, סמנכ"ל שיווק ומכירות YCD (הגדל)

שם החברה:YCD Atmosphere - החברה עוסקת במתן שירותים ופתרונות מדיה דיגיטלית לעסקים: מוזיקה ווידאו לעסקים, תפריטםי דיגיטליים, ניהול רשתות מסכים וקירות וידאו.

שנת הקמה:1999

מספר עובדים: 42

 

פרופיל קצר:בן 41  נשוי עם 3 ילדים . מתגורר בתל אביב, בעל תואר ראשון במנע"ס + MBA

עובד בתחום המדיה הדיגיטלית לעסקים משנת 2007. בעבר עסק בתחום השיווק והסחר בחברת אסם-נסטלה, התחביבים העיקריים שלו הם רכיבת אופניים וכדורגל. אני לא מפסיד אף משחק של מכבי תל אביב בכדורגל יחד עם הבן שלו. כמו כן מקפיד להתנדב למשמר האזרחי, חיי הקהילה מאוד חשובים לו.

 

1.ספקי שיווק: נט מרקטינג (פרסום באינטרנט), לינוויט (אתר אינטרנט), דוניצה (יח"צ)

 

2.מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? המהלך המשמעותי האחרון שביצעה החברה היה רכישת הפעילות הישראלית של חברת YCD Multimedia, מה שהפך אותה לחברת השירותים ופתרונות מדיה דיגיטלית לעסקים הגדולה בישראל, הנותנת פתרון בתחום לכל סוג של לקוח, החל מלקוח בודד קטן (SMB) ועד לרשתות גדולות

 

3. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פרסום באינטרנט. אנחנו עוסקים בתחום של B2B, ולכן באמצעות פרסום חכם וממוקד אנחנו יודעים להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, המחפשים את מגוון השירותים שלנו. יש לנו אפשרות להגיע ללקוח בשלבים שונים של פיתוח העסק שלו, ובכך להתאים לו את הפתרון הנכון מבחינת תכולה ומחיר.

וטלמיטינג – שיחות ישירות ללקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לאנשי המכירות, מה שמאפשר להם לעסוק בייעוד המרכזי שלהם – למכור !

 

4. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? מאחר ואנחנו נותנים שירות מתמשך לאלפי לקוחות, פרוייקט "שביעות רצון" ממוקד בקרב לקוחות המאפשר לקבל תמונה אמיתית של רמת השירות שאנחנו נותנים ללקוחותינו. נכון, לפעמים לא נעים לקבל בקורת פחות טובה, אבל לאורך זמן, הלקוח מעריך את הנכונות לקבל את זה ולתת מענה לכל צורך שלו. להתחבא מאחורי האמת לא מוכיח את עצמו לאורך זמן

 

5. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה - אהבתי את היישום של חברת ויז'ואלד בנתב"ג. קיר של 16 מסכים שיוצר חווית כניסה מרשימה ומניעה למכירה ממש לפני הדיוטי פרי. עבודת תוכן יפה שמשלימה את הפתרון

 

6.השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אחד מלקוחותיי בעבר, מנכ"ל חברה איטלקית, שהקפיד בכל פגישה לדבר על ה"ערך עבור הלקוח".  עסק חייב להתמיד ביצירת ערך ללקוחותיו כדי להצדיק את קיומו.

·         עבודה ראשונה? מיד לאחר השחרור, קצין בטחון במלון קראון פלזה בתל אביב

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? שתי תוכנות חשובות: חשיבה אסטרטגית המאפשרת ראיית תמונה כוללת של העסק ויצירתיות.

·         דף הבית שלך באינטרנט:one.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מקפיד לקיים פגישות אצל לקוחות שלנו: בתי  קפה או מסעדות. חשוב לי  לפרגן חזרה והם נמצאים בכל מקום בארץ

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? אופל אסטרה.

·         מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק מכבי תל אביב

·         חופשה חלומית? חודשיים בקראוון ברחבי אירופה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד