הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רוני אוסטרר מנהלת שיווק, קאמפ קימאמה

19/12/2013
אישיווק השבוע: רוני אוסטרר מנהלת שיווק, קאמפ קימאמה (הגדל)
  • שם החברה: Camp Kimama Israel
  • שנת הקמה: 2004
  • מספר  עובדים: במהלך השנה במשרד- 8, בפעילויות ובמחנות כל השנה- 220
  • פרופיל אישי: בת 28, ביום מנהלת שיווק בקימאמה ובשאר הזמן רווקה תל אביבית מלידה. פריקית של גאדג'טים, סושיאל מדיה ומוסיקה. עבדתי כתקציבאית במשרד קד"מ, שידרתי ברדיו וכתבתי תסריט לתכנית ילדים. לקימאמה הגעתי כסטודנטית לפני 6 שנים וניהלתי את תחום ההדרכה והתכנית,  לפני שנתיים מצאתי את השילוב המנצח שלי- גם חינוך וגם שיווק.

 

  • היקף תקציב שיווק : 10% מהמחזור

 

  • ספקי שיווק: "גלאי תקשורת" ביח"צ, "ביטי גלובל" עושים לנו רכש מדיה בחו"ל, "סינקו" ו"גירית" בבנייה ותכנות האתר וקידום בגוגל, ו"זהות ושפה" המקסימים עושים לנו מיתוג, שפה ועיצובים.

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?  מחקר איכותי מעמיק בכל המחנות שלנו בקרב הורים וילדים, ובעקבותיו תהליך של הגדרת ערכים וזהות בחברה. (בניהול צוות מנצח: נטי זית, גלית בן שמחון, ורד מוסינזון ואחימאיר פורת) משם המשכנו לגיבוש אסטרטגיה שיווקית חדשה וממוקדת יותר, שפה חדשה, לוגו חדש. בקיצור התחדשנו ואנו שמחים על התהליך הארוך והמוצלח ועדיין בודקים עצמינו בכל צעד. כעסק שמספק תוכן חינוכי וערכים, לילדים ונוער, אין מקום לטעויות ומשחקים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? כל מה שקשור בתחזוק וחיזוק הקשר עם מעגל הלקוחות הקיים שלנו, שעל זה מושתת רוב השיווק שלנו. הילדים חוזרים אלינו מפעל אחר מפעל, קיץ אחר קיץ, ומביאים איתם חברים. אנחנו אוהבים אותם והם אותנו, נוצרה משפחה ענקית שיש לה אלפי ילדים יהודים בארץ ובחו"ל. הלקוחות מפוזרים בכל העולם, אבל לכולם אותה אהבה אחד לשני ולמדריכים שלהם, לכן חשוב לנו לחזק את תחושת המשפחה, ואנחנו עושים זאת בעזרת רשתות חברתיות (פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם) דיוור ישיר, אירועי קד"מ ומפגשים בארץ ובחו"ל. אנחנו לא משווקים להמונים, ומבינים ששביעות רצון החניכים שלנו וההורים שלהם, היא מפתח לצמיחה, בינתיים זה עובד מצויין.

 

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? CRM, באמצעותו שיפרנו בשנתיים האחרונות את איכות העבודה ושירות הלקוחות באופן משמעותי. מאפשר לנו לעקוב אחר הקמפיינים, הטיפול בלידים ואיכות השירות שלנו. בעבר התנהלנו כמחנה קיץ- בתוכנות שמיועדות למחנות קיץ. היום עברנו לMODE של עסק.

 

  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה - המתחרים שלנו, או יותר נכון המורים שלנו- הם מחנות הקיץ בצפון אמריקה, שקיימים כבר עשרות שנים. למדנו מהם לחזק את תחושת המשפחתיות בקרב הלקוחות והמדריכים, להדגיש בשיווק שאנחנו ספקי תוכן חינוכי וערכי ולא קייטנה של שוקו ולחמנייה. הורים מחפשים תוכן.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  קראתי לא מזמן את הספר של דיוויד אוגילבי, "הפרסום על פי אוגילבי", שם הוא חושף סודות מקצועיים על עולם השיווק המודרני. אמנם הספר ישן (1983) אבל כתוב מעניין, עם הרבה טיפים מקצועיים ונקודות שבכלל לא חשבתי שהן רלוונטיות או ששווה להתייחס אליהן בעבודה. פתח לי לגמרי את הראש לכיוונים חדשים- גם כאשת שיווק אבל גם כצרכנית. מהטקסטים האלה שאתה אומר "אשכרה!" על כל משפט.

·         עבודה ראשונה? כשהייתי ביסודי, הייתי מכינה צמידים ומוכרת אותם במרכז בשכונה. עד שבא שוטר...

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? אומץ. חייבים להסתכן כדי לגלות מה עובד.

·         דף הבית שלך באינטרנט: http://www.campkimama.org

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סטריטס, נחמה וחצי או התחתית

·         מהו הרכב בו את נוהגת? מה זה "רכב"? סמארקי הוא סיריון ירוק.

·         מהו ג'וב חלומותיך? המירוץ למליון האמריקאי- לוקיישן סקאוטר וקראייטיב של המשימות.   

·         חופשה חלומית: שנה חופש מהחיים, קראוון, צפון ומרכז אמריקה.

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד