הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: חן ששון, שותף וסמנכ"ל שיווק Jumboard

26/12/2013
אישיווק השבוע: חן ששון, שותף וסמנכ"ל שיווק Jumboard (הגדל)
  • שם החברה: Jumboard ltd
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 10
  • פרופיל אישי: רווק, גר בתל אביב, ממקימי חברת הסטארטאפ jumboarb, מפתחת מערכות המשחקים החינוכיות, Webee. בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. לפני כשלוש וחצי שנים הכיר את שותפו לחברת ג'מבורד ועשה תפנית מעניינת מתחום הפיננסים לעולם הצעצועים הטכנולוגים לילדים.

 

  • היקף תקציב שיווק – נמוך ככל שניתן J אנחנו עדיין חברת סטארטאפ בצמיחה ואנחנו משתדלים להיות יותר יצירתיים מפזרנים וכל פרוייקט מתוקצב בנפרד.

 

  • ספקי שיווק: גלאי תקשורת ויחסי ציבור, סטודיו מיקה, לידור סוורי – מנהלת דף הפייסבוק של החברה

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

באמצע השנה נכנסנו לשתי רשתות במקביל בישראל והיינו צריכים לחשוב על דרך לבלוט מכל שאר המוצרים הקיימים באותן רשתות כי אין לנו תקציבים לקמפיינים טלוויזיוניים וכיו"ב אז בשבוע אחד הכנסנו סחורה לרשתות בפעם הראשונה וכן מיתגנו את כל הסניפים בדמויות שלנו ובעמדות ממותגות בעלות נראות שעשו את העבודה ובתקופת החגים הינו אחד המוצרים הנמכרים ביותר ברשתות אלו.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

פעילות פייסבוק ועמדות התנסות בקניונים. בתור מוצר חדש שנכנס לשוק בו יש מתחרה אחד ותיק ומוכר אנחנו חייבים לבוא במגע ישיר עם הלקוחות בכדי לחשוף אותם למערכת שפיתחנו והאוכלוסיה אליה אנחנו פונים מסתובבת במרכזי הקניות וגולשת באתרים ובלוגים העוסקים בהורות, חינוך וקניות. היום אנשים מחפשים המלצות והם רוצים לקבל כמה שיותר מידע לפני רכישת מוצר מהסוג שלנו והפייסבוק הוא מקום מצויין לקרוא חוות דעת אמיתיות מאנשים שמשתמשים במערכת.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - תמיד צריך לזכור שישראל זה שוק קטן בו כולם מכירים את כולם ולכן צריך להתחשב בכל הגורמים מולם אתה עובד כאשר אתה מחליט על פעילות שיווקית כלשהי. סתם לדוגמא, אם אנחנו עושים פעילות שיווקית מכירתית בפייסבוק, כל השותפים העסקיים שלנו מקבלים על כך דיווח לפני בשביל שלא יופתעו אם לקוחות יגיעו אליהם לאחר שראו מחיר שונה או מבצע במקום כלשהו ואז תיווצר אי נעימות מיותרת שיכולה רק לפגוע בקשרים ושותפויות עסקיות.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה - המתחרה הישיר שלי הוא הקומפי המוכר ובאמת שאני מאחל לחברה שלי שיהיו לה שנים יפות כמו שהיו לקומפי שהייתה פורצת דרך בתחום ושכמעט כל הורה בישראל ידע מה זה webee כמו שיודעים מה זה קומפי.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האמת שאין מישהו ספציפי, אני מושפע מהרבה מאוד דמויות ורובם לא קשורים בכלל למה שאני עושה.

·         עבודה ראשונה? סוחר מט"ח בבית השקעות מיטב

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? שקט נפשי

·         דף הבית שלך באינטרנטwww.webee-world.com

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – אין לי מקום קבוע, ממש תלוי עם מי אני נפגש

·         מהו הרכב בו אתה נוהגת? אני רוכב על אופנוע

·         מהו ג'וב חלומותיך? שאלה קשה כי אני לא מפנטז כבר על ג'וב אלא על משהו יותר מאתגר והוא לא רק שלי.

·         חופשה חלומית: כבר שנים שאני חולם לעשות הפסקה מהחיים לחודשיים, לשכור קרוון ולטייל באוסטרליה ובניוזילנד

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד