הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: איל נורי, סמנכ"ל פיתוח עיסקי, סלאריקס

2/01/2014
אישיווק השבוע: איל נורי, סמנכ"ל פיתוח עיסקי, סלאריקס (הגדל)
  • שם החברה: סלאריקס מוביל פיימנטס
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 10
  • פרופיל אישי:מהנדס (הנדסת מחשבים, טכניון) שחצה את הקווים ועבר לצד השיווקי (תואר שני במנהל עסקים Tel-Aviv Executive Program ) עם ידע עצום וניסיון רב ביותר בשוק הבינלאומי הן בצד הטכנולוגי והן בצד העיסקי. בסלאריקס אני אחראי על שיכפול הפלטפורמה לחו"ל, על כל המשתמע מכך, כמו כן, אני עוסק בין היתר גם בניהול השיווק והמכירות, פיתוח עיסקי וגיוס כספים.

 

  • היקף תקציב שיווק: כמיליון ש"ח בשנה.

 

  • ספקי שיווק: עיקר פעילותנו היא בתחום האונליין, תוך פזילה מכוונת לאופליין. הגורמים שמלווים אותנו: יועץ תותח בתחום הדיגיטל ובכללם הרשתות החברתיות, עמית לביא. "אקליפטוס" שומרים על סלאריקס כמותג חזק ברשת ומרססים את סלאריקס בפעילות הכספית היומיומית של כל אחד מאיתנו.  "שפא" שעושים עבודה איכותית בתחום האופליין, ברדיו ובשלטי חוצות, ומעגנים את סלאריקס גם בשיגרת הרחוב, "אייטם מדייה" מלווים את סלאריקס בפעילות עם כלי התקשורת ועוד רבים ומקצוענים שעוזרים לנו בקד"מ, תערוכות ושאר פרויקטים ייחודיים שיש רק בסלאריקס.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? החשבון הקבוצתי של סלאריקס דרכו אוספים כסף מחברים, מלקוחות ומאורחים בלחיצת כפתור. פתיחת החשבון ושליחת בקשות התשלום לאחרים הובילו לאלפי אנשים להתקדם לסלאריקס ולזנוח את כל השיטות הישנות. יחצני מסיבות מקבלים תשלום ממאות אנשים, ראשי ועדי בתים כבר לא מסתבכים עם לעבור "דלת דלת" וגם בעלי עסקים לא רודפים אחרי התשלום מהלקוחות שלהם. בהחלט יצרנו מהפכה בעולם העברות הכספים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? במקרה של סלאריקס, לא נוותר לעולם על האונליין הסביבה הטבעית שסלאריקס עובדת בה. הפעילות ברשתות החברתיות ובכלל באינטרנט מאפשרת לכל אחד להבין את היתרון של סלאריקס כשהוא צריך כסף עכשיו והדבר היחיד שיש עליו זה הסלולרי. הפעילות באונליין מביאה הצטרפויות, גם הורדות לאפליקציה וגם שימושים רבים . הפעילות ההקפית שאנחנו מקפידים לעטוף את המותג, מאפשרים לפעילות האונליין להיות מבטיחה יותר ומחזקת את המותג בקרב אלה שטרם הבינו, כי סלאריקס מאפשרת להם להשאיר את הארנק בבית.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - לא לבצע פעילות שיווקית ללא יכולת, בקרה וניטור התוצאות. בעולם הדיגיטלי קל יותר לקבל משוב אונליין, היכולת לקבל פידבק מהפעילויות שנעשו, עזרו לנו לבצע שינויים מיידים ותיקונים, אפילו ברמת הפסיק, במידה ונדרש.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה -  המתחרה הגדול שלנו הוא הכסף המזומן. בשנים האחרונות הוא עשה כמה טעויות גדולות והגדולה ביניהם היא שהוא הפך להיות הכסף השחור. הרגולוטורים בכל העולם עוסקים בהעלמות הכסף המזומן ולעבור לכסף דיגיטאלי, לכסף סלאריקסי.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מספר אנשים בתקופות שונות של חיי, מנהל יחידה עיסקית באלביט מערכות, מספר מנכ"לים שעבדתי תחתיהם ומספר עמיתים. מכל אחד ניתן ללמוד.

·         עבודה ראשונה? אם לשים בצד את העבודה מגיל צעיר יחד עם אבי, אזיי העבודה הראשונה שקיבלתי עליה תלוש היתה מפעיל פעילות ימית בחוף גולן בלונה גל (בגיל 17), כבר מאז הבנתי שצריך להנות ממקום העבודה.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? להקשיב ולהיחשף לכמה שיותר אספקטים במרחב ולאו דווקא בסגמנט בו פועלת החברה. המגוון יאפשר חופש החלטה על בסיס ידע ולאו דווקא על בסיס תחושה.

·         דף הבית שלך באינטרנט -גוגל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - מאד אוהב את אג'נדה במחלף קיסריה בכביש החוף או את קפנטו במחלף חבצלת.

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? מזדה 3. לצערם של ילדיי, התחום הנ"ל לוקה אצלי בחסר מכיוון שאיני מתעניין ברכבים. מבחינתי למלא דלק ולנסוע (מהר).

·         מהו ג'וב חלומותיך? מאד קל לענות, התפקיד הנוכחי שמשלב בתוכו את הכל. עבודה עם עסקים ופרטיים. תחום התשלומים נוגע בכולם.

·         חופשה חלומית: פעם עניתי על שאלה שכזאת בחופשת סקי או חופשת צניחה חופשית, היום ממלא אותי חופש אחד על אחד עם אשתי (וכן, לא חשוב לאן)

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד