הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יונתן רודסבסקי, מנהל שיווק, יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י

30/01/2014
אישיווק השבוע: יונתן רודסבסקי, מנהל שיווק, יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: יונתן רודסבסקי, מנהל השיווק של יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י, יבואנית אופני A2B לישראל
  • שם החברה: יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י בע"מ מבית UMI יבואנית שברולט וקאדילק. יבואנית אופני A2B לישראל
  • שנת הקמה: 2003 (סגווי) ב2013 נכנסה לתחום האופניים החשמליים
  • מספר  עובדים: 4  + עוד לפחות 10, אנשי שירות, מפיצים וכ'ו

 

  • פרופיל אישי: בן 32, נולד וגר בתל אביב. בעבר עבדתי כאנליסט ואח"כ כשנתיים בשיווק בחב' המייצרת מפעלים לטיפול במים. ל-UMI  הגעתי אחרי תקופת מגורים בחו"ל. החברה שלנו אחראית על שיווק הסגווי ומותג האופניים החשמלייםA2B . תמיד חיפשתי  משרה עם ערך מוסף כמו השפעה על איכות חיים וסביבה.  אין זה מובן מאליו שיבואנית רכב תשקיע ותאמץ בחזון של התניידות אורבנית אלטרנטיבית. לכן הגעתי ל יוניברסל מוביליטי שמסתכלת קדימה, ונמצאת תמיד עם היד על הדופק ומסתכלת על מה המגמות התחבורתיות בארה"ב ומערב אירופה. תחביבים: ריצה, גלישה וכמובן אופניים.

 

  • היקף תקציב שיווק – כ-200,000 ש"ח

 

  • ספקי שיווק: בתחום היח"צ והמיתוג אנו עובדים עם יוניק אשר אחראים על חשיפת המוצר והעברת המסרים שלנו לציבור הצרכנים

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? החיבור לUMI והצגת האופניים כאפשרות תחבורה חלופית לרכב בתערוכות, למשל בתערוכת אוטומוטור. עשינו גם קליפ ויראלי בשיתוף אתר "maveze" שפונה ישירות לקהל היעד שלנו. הלקוחות שלנו מתוחכמים, לא "קונים" את מה שאומרים להם בפרסומות ואפילו לא בעיתונות, אלא מחפשים את החוויה האישית ואת חוות הדעת של חבריהם ברשת החברתית. לכן בחירת הכיוון של שימוש בניו מדיה באמצעים ויראליים היה חשוב מבחינתנו.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? בשוק שלנו הכי חשוב זה הקשר האישי עם הדילרים והחנויות. למוכר בנקודת המכירה השפעה רבה על בחירת הלקוח ולכן אנו משקיעים רבות בתמיכה, שירות וקשר אישי.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: לא להתפזר. לחדד את המסרים ולדרוש מכל הספקים שיסתנכרנו ביניהם. הצרכן היום לא יכול לקבל מסרים סותרים ומהר מאוד מאבד את הריכוז. כל פעילות ( השקה, מכר וכ') חייבת להיות רוחבית ולכלול יח"צ, פרסום, ניו מדיה וכ'.

 

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אפשר לציין את מטרו על שיתוף האופניים בבית קפה בתל אביב. פעילות נכונה שמעניקה נראות למותג וחיבור נכון לצרכנים.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אני מנסה ללמוד מהאנשים המקיפים אותי בחברה משום שגם הם פועלים בשוק משתנה ותחרותי מאוד. חכם הלומד מנסיון.

·         עבודה ראשונה? העבודה הראשונה שלא הייתה עבודה זמנית הייתה כאנליסט סיכון בדן אנד ברדסטריט. שם התחלתי בתקופת הלימודים.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? סבלנות. אם אתה מתאמן למרתון לא יעזור לך לנסות לעקוף כל אחד שרץ 5 ק"מ. צריך את הסבלנות להשאר בקו האסטרטגיה ולא להגיב לכל מה שקורה מסביב.

·         דף הבית שלך באינטרנט: a2bisrael.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מובינג קפה בירמיהו פינת דיזינגוף. פינת שמש עם אוכל מעולה

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? קטנוע ג'וימקס 250, אופניים חשמליים

·         מהו ג'וב חלומותיך? לא חולם על ג'ובים.

·         חופשה חלומית: אח שלי גר בפנמה בחוף חלומי אז לבקר אותו מתאים תמיד

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד