הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק הבירה ובקרדי בריזר

22/05/2014
אישיווק השבוע: סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק הבירה ובקרדי בריזר (הגדל)
  • שם החברה: טמפו
  • שנת הקמה: 1953
  • מספר  עובדים: 1000
  • פרופיל אישי: סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק הבירה ובקרדי בריזר, בעלת תואר שני במנהל עסקים. אוהבת שיווק בגלל שהתחום משתנה ומתפתח , בכל יום יש מהלך חדש , ודרך חדשה טכנולוגית, מוצרית ותקשורתית. תחום שבו אנשים נרתמים יחד לעשות מהלכים גדולים ששואפים לחדשנות מתמדת.

 

  • ספקי שיווק: אלנבי (פרסום והתמחות ברשת), מקאן אריקסון (פרסום), גלעד תדמית מקבוצת G GROUP (יחצ), רני רהב (יחצ), קבוצת נישה מוזיקלית (זאפה) , אלי לוי (הפקת אירועים), אירועים זהזה (הפקה)

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

השקת גולדסטאר Unfiltered- בירת פרימיום מבית גולדסטאר. גולדסטאר הבינה כי על מנת להביא את בשורת הפרימיום לקהל הרחב עליה לפעול בשלושה צירים: הישענות על חוזקותיה המותגיות, יצירת חדשנות מוצרית אמיתית, ומחיר חדש שיצדיק את הפרמיה מחד ולא ירתיע את צרכן הבירה הממוצע מאידך

 

על מנת לעשות זאת, וכתוצאה מהשראה שספגה ממבשלות בוטיק בעולם, פיתחה את גולדסטאר UF ששואפת להתחרות בקטגוריית הפרימיום על בסיס שיטת ייצור ייחודית, איכות הטעם וחומרי הגלם. גולדסטא ר אנפילטרד היאבירת לאגר כהה שמיוצרת ללא סינון, ובכך מעניקה חוויה של טעם בירה ראשוני, עשיר בטעמים ואיכותי.

 

בנוסף, השקת סדרות תוכן קומיות חדשניות לאינטרנט מבית גולדסטאר. הנגיעה הראשונה הייתה סנאי סנאי, בכיכוב ירון ברלד ודודו ארז, ועתה השקנו את חזי חצי, בכיכוב אסי ישראלוף. הסדרה עוסקת במתווך קטן מאוד עם חלומות גדולים מאוד ומתרחשת בלב ליבה של מצוקת הדיור של תל אביב של שנת 2014. הגענו למעל למיליון צפיות. 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? שיווק ופעילות בנקודת המכירה . הן ברשת והן בחנויות עצמן . 

  2. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    שימוש בקהל המקצועי שהינו קהילת המותג , מובילי הדעה , והראשונים לאמץ את החדשנות בתחום מוביל ל"באזז" חזק , ולהפצת הבשורה , וגורם לשאר השוק לרצות להתנסות ולאמץ . כפי שקרה בהשקת גולדסטאר לא מסונן 

  3. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    בעד מהלכים של רעיונות יצירתיים שהופכים לויראליים ברשת .פעילות גרילה של קרלסברג בחול שהופצה ברשת

 

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  רונה מנס ז"ל – מורה למחול מודרני בשיטת מרתה גרהם. אישיות כובשת ובלתי נשכחת, ממנה למדתי על חשיבות המשמעת העצמית ככלי לחיים, אנושיות ומקצועיות .

יואש בן אליעזר – משנה למנכ"ל טמפו והמנהל שלי בשבע השנים האחרונות . איש מיוחד וחכם שהעצים את חדוות העשייה

·         עבודה ראשונה -  מתמחה בעריכת דין בפרקליטות מחוז תל אביב

·         תכונה חשובה למנהל שיווק - סקרנות ותעוזה, גמישות ואסרטיביות . המהלכים משתנים היום תוך כדי תנועה, צריך להעיז, לשנות, להתגמש להיות ער ולקבל החלטות זריזות.

·         דף הבית שלך באינטרנט: ynet

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סי קפה , ברמת החייל

·         מהו הרכב בו את נוהגת?  פורד פוקוס , רכב חברה

·         מהו ג'וב חלומותיך? ניהול שיווק המשלב עשייה ערכית

·         חופשה חלומית: חוף ים קאריבי בג'מאיקה עם בעלי, הגבר המדהים עליי אדמות .

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד