הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יצחק בן טובים מנכ"ל סוככי השרון

29/05/2014
אישיווק השבוע: יצחק בן טובים מנכ"ל סוככי השרון (הגדל)
  • שם החברה: סוככי השרון
  • שנת הקמה: 1986
  • מספר  עובדים:  72
  • פרופיל אישי: BA אוניברסיטת בר אילן בכלכלה ומנהל. ניסיון של  39 שנים בניהול ארגון  והרצת מפעלים לגידול ברווחים, גידול במכירות, והעיקר שיפור השרות ללקוח. במפעלי: בגד עור, שטיחי כרמל, סולרואיד, סוככי השרון.

 

  • היקף תקציב שיווק: 2% מהמכירות

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

שדרוג האתר באינטרנט וחידוש אולם תצוגה מרהיב בתצוגה  ובטכנולוגיה שבו.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא נוכל  לוותר על אתר אינטרנט ואולם תצוגה, שני דברים חשובים ותורמים.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? להקפיד על אתר אינטרנט מעודכן וחדשני

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: כל מי שמפרסם במדיה התקשורתית מגדיל את המודעות לצריכת הסוככים ויתרונם, וזה מיטב עם כל היצרנים האמינים.

 

  1. השאלון האישי :

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אברהם שפירא ז"ל, מנכ"ל ובעלים של שטיחי כרמל

·         עבודה ראשונה? מפעל סריגה טיב טוב

·         תכונה חשובה למנהל שיווק?  אמינות, בטחון, מקצועיות

·         דף הבית שלך באינטרנט:  www.shh.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:SI  בצומת אלונית בכניסה לקיבוץ עינת

·         מהו הרכב בו אתה נוהג?  ג'יפון SSANGYOUNG

·         מהו ג'וב חלומותיך? התפקיד אותו אני עושה כיום

·         חופשה חלומית:   כל מקום חדש שבו ניתן להנות מהנוף ומפגש עם אנשים

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד