הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אורלי בר, סמנכ"ל שיווק, נוירוניקס

26/06/2014
אישיווק השבוע: אורלי בר, סמנכ"ל שיווק, נוירוניקס
  • שם החברה: נוירוניקס בע"מ, החברה פיתחה מכשיר לטיפול במחלת האלצהיימר.
  • שנת הקמה: 2008
  • מספר  עובדים: 15

פרופיל אישי:  עובדת בחברת נוירוניקס ב- 6 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות. בוגרת לימודי מנהל עסקים, ואם לשלושה. בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום השיווק והמכירות בתחומי הרפואה וכח אדם.

 

  • היקף תקציב שיווק: מוערך במיליוני שקלים בודדים.

 

  • ספקי שיווק: משרד יח"צ- עדי ומיכל / מיתוג- רז גרופ / חנן לב- רשתות חברתיות

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    שימוש ברשתות החברתיות ככלי עבודה משמעותי.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
    כל פעולה שתגיע לתשומת ליבו של קהל היעד ותניע אותו לפעולה. היות ואנו נוגעים בחיי היומיום שלנו ברופאים ובמשפחות מטופלים, נדרשות פעולות שונות וחשיבה יצירתית.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

לא תמיד כדאי לעבוד עם ספק שירותים מוביל /ידוע/מוכר/יקר- לעיתים ספקים קטנים יותר, פנויים להבין את הצורך ולספק את הסחורה.

 

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ציון ספיר, מפקד בצבא. איש עשיר בידע ובניסיון רב תחומי. הסביר את החשיבות של להיסתכל קדימה ולחלום ובמקביל להסתכל ימינה ושמאלה ולקרוא את המציאות על ההזדמנויות שבה ועל הקשיים שבדרך.

·         עבודה ראשונה? ניהול מחוז צפון בתנועת הצופים.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? להבין את השוק ולהעביר את החלום.

·         דף הבית שלך באינטרנט: www.neuronixmedical.com

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדה טובה לארוחה עיסקית- הנמל 24 בחיפה.  ורשת קפה לואיז בהחלט מתאימה לפגישות.

·         רכב ? טויוטה קורולה

·         ג'וב חלומותייך? חברה שתציב חלומות גבוהים ומרחבים של עשייה, כמו שעושה חברת נוירוניקס כיום.

·         חופשה חלומית: תאילנד עם הילדים וניויורק לבד!

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד