הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: נורית פלתר איתן, ראש אגף אסטרטגיה וקשרי חוץ, רשות החשמל

3/07/2014
אישיווק השבוע: נורית פלתר איתן, ראש אגף אסטרטגיה וקשרי חוץ, רשות החשמל

פרופיל אישי: פלתר-איתן היא בעלת BA  בכלכלה ומדעי המדינה ו-MA במדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

החל משנת 2009 שימשה פלתר-איתן כדוברת ומזכירת מליאת רשות החשמל, וריכזה את פעילות מערך התקשורת של הרשות, ניהול פעילות המליאה ופרסום החלטותיה.

בעבר שימשה במשך 13 שנים כעיתונאית "ידיעות אחרונות", במהלכן שימשה בין היתר ככתבת הכלכלית של העיתון בכנסת, כתבת האנרגיה ותחומים כלכליים.

 

  • ספקי שיווק:  יחסי ציבור ואסטרטגיה – "בן חורין-אלכסנדרוביץ" לצד איתי בן חורין, עמרי הרוש ואיתמר שחר

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה הרשות בשנה האחרונה? 
    רשות החשמל, הרגולטור המפקח על משק החשמל, מתבונן על המשק מנקודת המבט של הצרכנים והעלויות. בשנה האחרונה שמנו דגש על הנגשת השקיפות והקשר עם ציבור הצרכנים, והשחקנים בשוק. בין אם באמצעות קמפיינים על הסדרים לטובת צרכני החשמל ובין אם כנסים בינלאומיים להגברת הידע בישראל על משקי חשמל מפותחים.

    במהלך השנה האחרונה קיבלנו החלטה להתמקד בזכויות הצרכנים ולפרסם באופן קונסיסטנטי בתקשורת החלטות מליאה שהתקבלו ואשר מקדמות את מעמד הצרכן במשק החשמל בישראל.

    כמו כן בעקבות הסופה הגדולה שהייתה בחורף הקמנו צוות יעודי לבחינת הנזקים שנגרמו לצרכנים ובסדרה של החלטות פרו-צרכניות טיפלנו בלאקונות שגילינו, ודאגנו לכך במשבר הבא שנקווה שלא יהיה הצרכנים לא יפגעו.

    כמובן שדאגנו לפרסם את החלטות אלו בסדרה של כתבות שזכו לתמיכה ופרגון בקרב העיתונאים והציבור.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? 
    כעיתונאית לשעבר הקשר הבלתי אמצעי שלי אל מול התקשורת והכתבים הוא ראשון בחשיבותו.  אני מקפידה לקיים פגישות סדירות עם הגורמים המקצועיים בתקשורת אשר מסקרים את התחום.

    תחום האנרגיה זוכה ל"אינצ'ים" רבים בעיתונות הכלכלית של ימינו ואנחנו הרבה פעמים נמצאים במרכז העניינים. מדהים כמה מהלכים הצלחנו לקדם באמצעות תמיכה תקשורתית וללא תקציבי פרסום גדולים.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים 

אנחנו אמנם אור לגויים, אבל תמיד כדאי ללמוד מהנעשה בעולם. קוראת המון על רגולציה בעולם ומפתחת את הקשרים הבינ"ל של רשות החשמל. כך, חתמנו הסכמי שיתוף פעולה גם רגולטורים מקבילים לנו באיחוד האירופי, וזה אכן נכס של ידע.

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מעצם היותנו הרגולטור האחראי על משק החשמל, אין לנו מתחרים. יכולה לציין, לא כמתחרה, אלא כגוף המפוקח את העבודה שנעשית היום בחברת החשמל לשילוב מוגבלים, בראשות הסמנכ"ל אורן הלמן. מחד מדובר בנושא ערכי וראוי, מאידך גם מסייע על הדרך לשיקום תדמית המונופול.

 

5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי בניהו, המפקד שלי ביחידת דובר צה"ל.

·         עבודה ראשונה? מנהלת מרכז תקשורת מפעל אינטל ירושלים

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? אהבת אדם וסקרנות

·         דף הבית שלך באינטרנט: WWW.PUA.GOV.IL

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה קדוש – ירושלים, מוסד קטן ואינטימי עם שירות ביתי

·         רכב? טויוטה קורולה

·         מהו ג'וב חלומותיך? כל משרה שאתה מרגיש בה בלב העשייה, שאתה מצליח לחולל שינוי לטובה.

·         חופשה חלומית: מאוד פשוט. קמפינג עם המשפחה וחברים בארץ. בהחלט מספיק כדי למלא מצברים.

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד