הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילנית צמח, בעלים חברת ilanit

21/08/2014
אישיווק השבוע: אילנית צמח, בעלים חברת ilanit (הגדל)
  • שם החברה: ilanit  - פיתוח עסקי שיווקי ליקבים ותיירות חקלאית
  • שנת הקמה:  2006
  • פרופיל אישי: אילנית צמח, בת 42,  אם לניתאי בן ה-17 וליאם בת ה-11. מלווה עסקית – שיווקית ליקבי בוטיק ועוסקת בפיתוח תיירות חקלאית של מועצות אזוריות מטעם משרד התיירות ומשרד החקלאות. 

 

  • ספקי שיווק גרפיקאית – טליה בר, צלם – אייל גוטמן.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

א.      יזום ותכנון פסטיבל "חוויה בכרם" במועצה אזורית גזר – פסטיבל התיירות הראשון שמתקיים במועצה. במשך שנים לא הייתה אוריינטציה של תיירות

מכיוון שנתפסה כמועצה היושבת במרכז עם אג'נדה של חינוך, חקלאות, וטיפול ברווחת התושבים. בשנתיים האחרונות ראש המועצה קרא את המפה נכון, והבין כי לא על החקלאות לבדה יתקיים התושב, ויש להעשיר ולתת מקום לתיירות חקלאית וכפרית.

ב.      פסטיבל היין במוזיאון ירושלים – בכובע של פיתוח עסקי ליקבים , מצאתי כי יש לתת, במיוחד השנה, במה גם ליקבים קטנים, שבמצב רגיל לא יכולים לאפשר לעצמם להציג באירוע מכובד שכזה. בפורמט שלי ניתנת במה למספר יקבים כולל מיתוג, פרסום ויח"צ תחת קורת גג אחת. "צוק איתן" טרף  את הקלפים, והחלטתי להביא גם יקבים שאינני עובדת עימם באופן פרטני, כדי לאפשר להם להיחשף ולקבל קצת בחזרה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

יח"צ, השתתפות באירועים, דיוור ישיר, ייזום אירועים. מרבית פעולות אלה מביאות לאינטראקציה ישירה עם קהלי מטרה המתאימים לגופם איתם אני עובדת.

 

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? מועדון לקוחות הוא הכוח המניע כל עסק. על אחת וכמה עסק עם אג'נדה תיירותית, תרבותית וכד'. השקעה, טיפול וטיפוח נכון של מועדון הלקוחות, הוא ערובה להצלחה. גם בעתות משבר! 

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעת ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: רק טיפ קטן לאנשי שיווק ומכירות: אל תתאמצו לתת כרטיס ביקור שלכם. דאגו לקחת כרטיס ביקור של מי שמולכם. תשלטו אתם בתהליך .

 

  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: רותי בן ישראל, לשעבר מנהלת מרכז היין של יקב כרמל בזיכרון יעקב, עשתה עבודה נפלאה עם איגוד היקבים לפסטיבל היין באזור זיכרון יעקב. האירוע אותו הפיקה בהתמדה, נחרצות והמון "שיעורי בית" שעשתה, היה מיוחד ושונה בנוף האירועים בארץ.

 

השאלון האישי:

  • איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שוקי ישוב – יינן ובעלים יקב עגור
  • עבודה ראשונה?  ניהול מקצועי של מועדון היין יקבי יהודה, עבור מועצה אזורית מטה יהודה.
  • תכונה חשובה למנהל שיווק? צניעות, התמדה, הקשבה, סבלנות
  • דף הבית שלך באינטרנט - Ynet.co.il - חדשות
  • בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: שביל עיזים בטל שחר. בתל אביב – הלובי של מלון קראון פלאזה בעזריאלי
  • מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי טוסון 2009 – חיה
  • מהו ג'וב חלומותיך? אני עוסקת בו!
  • חופשה חלומית: Stratford upon Avon באנגליה, העיר של שייקספיר המחזאי המוערך בעיניי. הצגות הצגות הצגות, וקצת שופינג של ספרים כמובן.

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד