הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן"

11/09/2014
אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן"
  • שם החברה: מן ופלים ועוגיות (רוקחמן)
  • שנת הקמה: 1954
  • מספר  עובדים: 30

 

אבי פקר, רווק, תל-אביבי בן 29, בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל וכיום סטודנט MBA. הצטרף לפני כשנה לחברת הופלים והעוגיות המצליחה "מן" אשר מנוהלת כיום ע"י הדור השני של המשפחה - אימו ודודו. בטרם הצטרף לחברה המשפחתית, היה חלק ממטה השיווק של קבוצת דפי זהב והיה שותף למיתוג מחדש והשינוי ל-zap group.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    למרות היותנו מותג מוביל בתחום המתוקים הפעיל בשוק הישראלי 60 שנה, עד כה הפעילות השיווקית שלנו הייתה מצומצמת והתרכזה בתחום הסחר. עם הצטרפותי השנה התחלנו להקים את מערך השיווק של החברה – עשינו רגע "פאוז" ועשינו חושבים מי אנחנו, איפה היינו ולאן אנחנו רוצים להגיע. הגדרנו מחדש את האסטרטגיה השיווקית שלנו ובימים אלה אנו עושים עבודה מאומצת ליישם אותה בכל הפלטפורמות שלנו, החל מהמדיה החברתית ועד ריענון השפה השיווקית. והתוצאות עתידות להגיע ממש בקרוב...

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    המדיה החברתית הינו אחד הכלים החשובים שאנו מקדמים כעת. הפעילות שלנו בפייסבוק או בטוויטר עם הגולשים מהווה עבורנו קשר ישיר והדדי עם הצרכנים שלנו. מדובר בלקוחות המכירים אותנו כבר עשרות שנים, חלקם הגדול עם זיכרונות ילדות מבית הוריהם, שרק חיכו לראות אותנו שם וקיבלו אותנו בהמון חיבה ואהדה. כחברה משפחתית, חשוב לנו מאוד הקשר עם הצרכן ואנו רואים בפלטפורמה של המדיה החברתית צעד חשוב ביצירת שיח ישיר ואישי לצד פעילות שיווקית כיפית ומתוקה.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים..
    במסגרת ריענון האסטרטגיה השיווקית/מותגית המאוד ותיקה שלנו, הבנתי את החשיבות של נאמנות למותג ועקביות. לא תמיד כדאי להתפתות אחר כיוונים חדשים וטרנדים שונים. מותג ישראלי של 60 שנה מגלם בתוכו סיפור חיים, הוא מלווה מאות אלפי משפחות שגדלו עליו ויש משהו קסום באריזות הפשוטות של הופלים והעוגיות. אז לצד המחשבה תמיד לרענן, לחדש, לפרוץ ולעשות וואו – תמיד לזכור שטרנדים סופם לחלוף, אבל מותגים יציבים ועקביים נשארים לתמיד.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    אנחנו שמחים לפרגן קודם כל לחברות ישראליות! קמפיין ופלים-בפלות של עלית שעשו לפני כמה שנים היה חכם, מדויק ועשוי היטב.

  2. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כמה נשים בחיי עיצבו אותי אישית ומקצועית: הבוסית שלי, שהיא במקרה גם אמא שלי, אשת תעשייה משכמה ומעלה, שבכל יום אני לומד ממנה משהו חדש. היא מדהימה אותי כל פעם מחדש בתבונה ובמקצועיות שלה.

האלופה אורנה ברביבאי, אותה זכיתי ללוות צמוד במשך שנתיים בעת שירותי הצבאי כראש הלשכה שלה ואנו בקשר עד היום, מעריץ אותה על פועלה ועל כל מה שלימדה אותי בניהול ופיקוד תוך רגישות ואנושיות. הדמות השלישית, שעשתה לי מידי יום בי"ס ולימדה אתי שיווק בפרקטיקה, היא הבוסית הקודמת שלי, מנהלת השיווק של zap group, טלי כהן שאני גאה להגיד שעבדתי איתה.

 

·         דף הבית שלך באינטרנט?  Ynet ופייסבוק. חייב תמיד להיות מחובר מכל מקום ובכל זמן.

·         רכב? טויטה אוריס

·         מהו ג'וב חלומותיך? מה יכול להיות יותר טוב מזה?! מוקף כל היום במתוקים מדהימים לצד משפחה תומכת.

·      חופשה חלומית: כל חופשה עם המשפחה היא אושר ענקי בשבילי, יש לי 4 אחיינים מדהימים (ועוד אחד בדרך). אז למרות הרעש, הבלאגן וחוסר המנוחה – הם הדבר הכי טוב ומשמח שיש לי בחיים.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד