הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אבישי אייזן, סמנכ"ל סחר ושיווק , תומר

2/10/2014
אבישי אייזן, סמנכ"ל סחר ושיווק , תומר
  • שם החברה: תומר יבוא ושיווק
  • שנת הקמה: 1983
  • מספר  עובדים: 50
  • פרופיל אישי: בן 46, נהנה לגור בשמשית עם אשתי חגית ושלושת ילדיו – מתן, אביב ואגם. עוסק מרבית שנותיו בשיווק ומכירות. אוהב את התחום בגלל היצירתיות הרבה המצריכה השקעה אינסופית,  ולראות מוצר של תומר מונח בעגלת קניות עושה לו את היום.
     
  • ספקי שיווק: מדיאו קונטקט אנד מרקטינג (פרסום סרטי תדמית),  סיגל אוברמן (יחסי ציבור),  כבי דש (עיצוב וגרפיקה)

  

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    ללא ספק הצגת חסויות סרטי התדמית בערוץ 2 עם הסלוגן "מה ת'אומר", שהפך מזוהה עם החברה וחשף אותה לקהל רחב מאד. 

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    פעילות בנקודת המכירה, מבצעים תצוגות ובמות, הן ברשתות השיווק והן בשוק הפרטי, וכמובן היחס הישיר בין אנשי המכירות של החברה לעמיתיהם בשטח מרמת מנהלי השיווק של הרשתות ועד לעובדי הסניפים.  
     
  3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
    שימוש בקהל מקצועי -שפים ומובילי דעה ליצירת באזז חזק למוצרים חדשים וותיקים שאנו רוצים להטמיע בשוק הקמעונאי והמקצועי כאחד. יצירת מערכת "רשתית" המעבירה את הבשורה בדרך בלתי אמצעית בין אנשים ומעוררת רעב ורצון להתנסות.  
     
  4. השאלון האישי:

·         עבודה ראשונה? מנהל מרכז נופש וספורט (קאנטרי קלאב).

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות  ותעוזה, גמישות ואסרטיביות, בשוק שמשתנה כל הזמן על בסיס יומי ומצריך ערנות, חדות וקבלת החלטות זריזה ונכונה.

·         דף הבית שלך באינטרנט: גוגל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אם צריך, תמיד יש משהו בסביבה.

·         רכב? מזדה, רכב חברה.

·         חופשה חלומית: כל מקום עם ים כחול ושקט גדול...

 

 

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד