הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מירב איריס, סמנכ"לית שיווק עתידים

30/10/2014
אישיווק השבוע: מירב איריס, סמנכ"לית שיווק עתידים

o       שם החברה: עתידים - מתחם ההייטק העסקים   של תל- אביב

  • שנת הקמה: 1972
  • מספר  עובדים:32

מירב אריס סמנכ"לית השיווק והמכירות של חברת עתידים. בעלת תואר ראשון ובלימודי תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן.
התחילה את הקריירה בחברת עתידים, חברה שעוסקת בנדל"ן, ובבעלותה 90 דונם שעליהם 11 בניינים בשטח של 250,000 מ"ר בנוי , מתוכם 150,000 מ"ר משרדים להשכרה. יתרת השטחים הם שטחי מסחר, מרכז אנרגיה, חניונים ושטחים ציבוריים לשירות דיירי קריית עתידים.לקרית עתידים עתודות בנייה ל-2 מגדלים נוספים.

 

  • היקף תקציב שיווק:כ-מיליון ₪ לשנה
  • ספקי שיווק: משרד יחסי ציבור Extra Mind

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    לאחרונה סיימנו לאכלס את פרויקט הדגל של הקריה – מגדל עתידים, בן 35 קומות משרדים, בשטח של 65,000 מ"ר, שהיינו צריכים לשווק בנוסף לשטחים בקריה.
    שיתוף הפעולה וההשקעה הממוקדת מול יועצי הנדל"ן המובילים בשוק היתה אפקטיבית יותר מכל קמפיין פרסומי. במבחן התוצאה המגדל שווק כולו בתקופה של כחצי שנה.  

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    אין תחליף ליצירת קשר עם המנהלים והמנכ"לים בקרית עתידים, הם השגרירים הטובים ביותר. אנחנו עושים הכל כדי שדיירי קריית עתידים ירגישו חלק מקהילה ייחודית.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
    קשר עם קהל היעד צריך להתקיים לאורך זמן ולא רק כשאתה צריך לשווק או למכור משהו.
  2. השאלון האישי:  

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מנכ"לית החברה אלקה אילני, המנהלת ביד רמה את הקריה והפכה אותה מבנייני משרדים לסביבת עבודה קהילתית ותוססת. 

·         עבודה ראשונה? עתידים היא הבית שלי ופה התחלתי את הקריירה.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? שמירה על ראש פתוח, הבנה והכרה של השוק. והכי חשוב: התאמה למגמות השוק והקשר הקבוע עם קהלי היעד שלך.

·       דף הבית שלך באינטרנט: Google

 ·     בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: במתחם עתידים בתי קפה ומסעדות בכל פעם אני בוחרת מקום אחר ללכת אליו .

·       רכב? הונדה היברידית

·      ג'וב חלומותיך? מנכ"לית Airbnb, שבין לילה, בזכות יצירתיות של מייסדיה, הפכה להצלחה מסחררת.

  • חופשה חלומית: חופשה משפחתית בתאילנד וויאטנם.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד