הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מיכאלה לוין, סמנכ"לית שיווק, בי קיור לייזר

25/12/2014
אישיווק השבוע: מיכאלה לוין, סמנכ"לית שיווק, בי קיור לייזר

·        שם החברה/המותג:  (אריקה כרמל בע"מ) B-cure Laser

·        שנת הקמה: 2009

·        מספר  עובדים: 30

 

מיכאלה לוין, מנהלת השיווק והמכירות של אריקה כרמל בע"מ, פועלת להמשך ביסוס מעמדו של מכשיר הבי-קיור לייזר כמותג מוביל בתחום המכשור הרפואי וכן בפיתוח מותגים חדשים הנותנים מענה לצרכים רפואיים ובריאותיים של עשרות אלפי מטופלים. מיכאלה היא בעלת תואר שני בינלאומי במנהל עסקים במסגרת התוכנית של קלוג-רקאנטי ותואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

 

כסמנכ"ל שיווק לשעבר בחברת "אמריקן לייזר", הובילה את החברה לביסוס שליטתה בשוק טיפולי היופי והסרת השיער בישראל, תוך הגדלת נתח שוק ומכירות החברה. לפני כן, כמנהלת שיווק בחברת פרוקטור אנד גמבל ניהלה את המותגים אריאל, תינוקלין, אולווייז וטמפקס בישראל ובגדה, תוך הובלת קמפיינים אשר זכו לתהודה בעולם, הגדלת נתחי שוק ומכירות של המותגים. כעורכת דין פעלה בשוק המסחרי וליוותה תהליכי מיזוגים, רכישות והנפקות של חברות רבות.

 

החזון של מיכאלה הוא מתן מענה לצרכים ושאיפות של צרכנים באמצעות מוצרים איכותיים וחדשניים, תוך שמירה על הרמוניה ושותפות בין לקוחות, ספקי ועובדי החברה.

 

·        היקף תקציב שיווק: כ-7 מיליון ש."ח.

 

·        ספקי שיווק: שטרן אריאלי,Y&R, יוניברסל מדיה, מקאן-סקינדו, מייפל, קישורית, עוז-מיתוג, קונספט-בניית אתרים.

 

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קמפיין הוליסטי למוצר בי-קיור לייזר עם הפרזנטור מיקי ברקוביץ, שכלל מדיות שונות כגון: טלויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט וגם תמיכה רחבה ברצפת המכירה בסופר פארם וביתי מרקחת.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
המוצר נמכר דרך פלטפורמות קמעונאיות כמו סופר פארם ובתי מרקחת וכן דרך מוקד טלמרקטינג. מדיה מעל הקו (כגון טלויזיה, אינטרנט ועיתונות) מייצרת לידים שהופכים למכירות וכך נוצרת שרשרת מכירה. כל גורם בשרשרת הוא חיוני לשרשרת מכירה תקינה ויעילה.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
הלקח המרכזי הינו לבחור ספקים טובים ולנהוג בהם כבשותפים אסטרטגים.

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
מתחרים רבים פועלים היטב בסביבת האינטרנט- סביבה עם מדיה מדידה שמאפשרת ROI אופטימלי.

 

 

5. השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?היה לי את המזל לפגוש המון אנשים מדהימים במהלך חיי וכל אחד ואחת מהם לימדו אותי משהו. הדמות הראשונה שהשפיע עלי מאוד היא ד"ר אורנה בן נפתלי, היום דיקאן המכללה למנהל, שטיפחה את הכישורים שלי ולימדה אותי המון. דמות נוספת: מנכ"ל פרוקטר אנג גמבל ישראל- גב' סופי בלום-אשה מדהימה ויוצאת דופן, ממנה לקחתי את המוטו: do the right thing and the result will follow

·        עבודה ראשונה? צוות בידור באילת.

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? לראות את התמונה הגדולה אך לא לשכוח להתמקד בפרטים. כל הזמן לעשות זום אין- זום אאוט. זכרון טוב גם חשוב מאוד(-:

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: התחתית בלינקולן ת"א.

·        רכב: פיאט 500

·        ג'וב חלומותיך? כרגע החלום המקצועי שלי הוא להביא את החברה בה אני עובדת להישגים בשוק המקומי והבינלאומי.

·        חופשה חלומית? אין יעד ספציפי-תלוי במצב רוח, אבל בגדול ים ושמש- לא צריך יותר מזה.

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד