הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שירלי חיים, מנהלת שיווק, לדיקו

12/02/2015
אישיווק השבוע: שירלי חיים, מנהלת שיווק, לדיקו

·        שם החברה: לדיקו בע"מ, הנציגה הרשמית BOSCH  בישראל (כלי עבודה, חלפים לרכב, מערכות בטיחות ובטחון, ומערכות טכנולוגיות ומערכות טרמו)

·        שנת הקמה: 1965. מציינת יובל שנים להקמתה.

·        מספר  עובדים: 170

 

שירלי חיים, חגגה לאחרונה 44, נשואה + 3 ילדים, הגדולה בת 20. בעלת תואר שני במנהל עסקים. בתחילת הקריירה שימשה ככלכלנית בעסק המשפחתי של הוריה ולאחר מכן עבדה במשך 6 שנים  במגוון תפקידים ניהוליים בחברת "סידס דברים טובים".  בתום התקופה, החליטה לקחת הפסקה מעולם העסקים ובמשך שנתיים  עסקתה בתחום ההידרותרפיה והתרומה לקהילה. לפני 7.5 שנים הגיעה לחברת לדיקו, בתחילה בתפקיד מנהלת מוצר במחלקת כלי עבודה וכיום כבר 4 שנים מחזיקה בתפקיד מנהלת השיווק של החברה.

 

·        ספקי שיווק: חברת בולד המתמחה במיתוג חברות,  משרד  ליעוץ תקשורתי ויחסי ציבור  וגנר-סנדיק אסטרטגיה תקשורתית וסוכנות החדשנות Gefenteam .

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

במהלך השנה האחרונה הבנו שהכוח של לדיקו טמון ביכולת שלנו  להעניק לעסקים אחרים כלים להצלחה. החל מפתרונות טכנולוגיים, הנדסיים, דרך מעליות, חלפים לרכב, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות מולטימדיה לרכב וכמובן כלי עבודה. כשעסק רוצה להצליח, אנחנו נהיה שם בשבילו – וזה בדיוק המהלך שעשינו השנה: שמנו את הזרקור על לדיקו - חברה המציעה ומספקת מגוון רחב של פתרונות. זו אסטרטגיה חדשה עבורנו שכן עד כה התמקדנו שיווקית ותדמיתית בעיקר במותגים שאנו מייצגים.

 

מהלך שיווקי נוסף הוא הידוק הקשר עם הצרכנים הסופיים. אמנם אנחנו לא מקיימים איתם יחסי מסחר ישירים, אך יחד עם זאת אנו רואים בהם שותפים מלאים שלנו. בהתאם לכך ובמטרה לקיים שיח פורה עם הצרכנים השקנו אתר אינטרנט חדש ואינטראקטיבי, בו אנו מעלים כתבות תוכן שמעניינות את הגולשים. בנוסף וכדי ליצור דיאלוג עם הצרכנים הסופיים פיתחנו מאוד את תחום הרשתות החברתיות. ניתן למצוא אותנו בפייסבוק, בלינקדאין, בטוויטר וביו-טיוב.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

הקשר שלנו עם הלקוחות הישירים ועם הצרכנים הסופיים חשוב לנו מאוד ולכן לא נוותר על קיום תערוכות וימי מכירה. לא נוותר גם על מפגשים אישיים עם הלקוחות והצרכנים ולא נוותר על נוכחות ברשתות החברתיות. הפעולות שאנחנו מקיימים בפלטפורמות הללו הן חלק מהערכים עליהן לדיקו בנויה: אחריות ,שותפות, מקצועיות יושרה ומובילות.

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

העולם משתנה בכל יום, וכך גם עולם השיווק. חשוב מאוד לקרוא, להתעניין, להיות קשובים לחידושים ולמגמות עולמיות. חשוב להיות מחובר ללקוחות, למוצרים ולספקים ולהציע את הערכים המוספים של החברה. באופן אישי אני עוקבת בקפדנות אחר אתרי טכנולוגיה ושיווק.

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

קשה לבחור אחד. אנו עוסקים במגוון תחומים ובכולם אנו מתמודדים מול מתחרים ראויים, המאתגרים אותנו מדי יום ומחייבים אותנו לשמור על רמה מקצועית ושירותית גבוהה ביותר.

                                

5. השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך?  בעיקר אבא שלי שלימד אותי לפתח ראייה רב מערכתית. גם המנכ"לים האחרים שלי בעבר ובהווה הם דמויות מעוררות השראה מהן למדתי רבות.

·        עבודה ראשונה? כלכלנית בעסק משפחתי בתחום הריהוט

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיה רב מערכתית, יוזמה ויצירתיות

·        מקור ידע שימושי באינטרנט? גוגל והאתר העולמי של Bosch

·        ברשתות החברתיות? פייסבוק

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: במשרדים של לדיקו. יש קפה טוב, עוגיות ופירות

·        ג'וב חלומות? אני לא אישה של חלומות. את כל רצונותיי אני משתדלת להגשים ואהיה מאושרת בכל מקום בו אוכל להשפיע, לשנות ולהוביל.

·        חופשה חלומית: ים, חוף ים,  עם בעלי וילדיי

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד