הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ניר פרימו, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת 'אל סורג'

9/07/2015
אישיווק השבוע: ניר פרימו, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת 'אל סורג'

שם החברה: אל סורג

שנת הקמה: 1986

מספר עובדים: 34

 

ניר פרימו, נשוי ואב לילדה. ניסיון של 10 שנים בניהול מערכי שיווק, במהלכן הקים חברה בתחום הבריאות בארגונים אשר ביצעה פרויקטים לעשרות אלפי עובדים ברחבי הארץ בגופים הגדולים במשק ביניהם: מנורה, טבע, אורנג', סלקום, בנק לאומי, בנק דיסקונט, פריגו, ועוד רבים. הצלחת החברה הביאה לרכישה שלה ע"י קבוצת מגדל ולמעבר של ניר לתחום הייעוץ העסקי בו בין היתר ליווה את הנהלת קופת חולים מאוחדת באחד מהמהלכים החשובים שלה בתחום קידום הבריאות. בשנתיים האחרונות ניר בתפקיד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת אל-סורג המשווקת פתרונות מיגון והצללה בארץ ובעולם עם פרויקטים מרשימים בבניין הפרלמנט האוסטרלי, המוזיאון הימי בסינגפור, עשרות שגרירויות ישראל בעולם ועוד.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

"החלטנו לייצר מהפכה בתחום הסורגים וליצור סטנדרט חדש שיחייב את השחקנים האחרים בקטגוריה להיצמד אליו. לשם כך איתרנו תקן אמריקאי, העברנו את המוצר שלנו "אל-סורג, הסורג השקוף" את הבדיקות במכון התקנים הישראלי והפכנו להיות הסורג היחיד בישראל המותאם לתקן "בית בטוח" של מכון התקנים. את המהלך הזה הפצנו בקמפיין דיגיטל נרחב הפונה בצורה ממוקדת לקהלי היעד הרלוונטיים לנו בפייסבוק וביו טיוב, במקביל לשילוט בשכונות המתאכלסות. האסטרטגיה – "הסורג השקוף, הגנת על מבית אל-סורג" המהלך הזה הבליט את הפער בינינו לבין החיקויים והשיג תוצאות מרשימות".

 

2. טיפ למתחילים בעולם השיווק:

ידע זה כוח! תקראו, תגיעו לכנסים, להיחשף לכמה שיותר מידע כדי להגדיל את האפשרויות ולדעת לבחור נכון יותר מה הכי מתאים לפעילות.

 

3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

המהלך של קרולינה למקה היה לדעתי גאוני כי הוא הראה על ראייה אסטרטגית ארוכת טווח. אהבתי לראות איך בנו את התשתית, המתינו לרגע הנכון ואז פתחו מבערים וקטפו את הפירות.

 

השאלון האישי:

איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? עכשיו כשאני חושב על זה אני כנראה מושפע בקלות, כי יש לי רשימה ארוכה... בין היתר אנטוני רובינס, טימותי פאריס, פרופ' דן אריאלי, רוברט קיוסאקי.

עבודה ראשונה? פיקולו בנאפיס

תכונה חשובה למנהל שיווק? חשוב מאוד שמנהל השיווק יהיה בעל אינטילגנציה ריגשית גבוהה כדי לנסות ולפענח מה עובר בראשם של הלקוחות שלו.

מקור ידע מקצועי שימושי? המנטור שלי בתחום הפרסום הוא רובי ניסן, איתו אני מתייעץ על בסיס קבוע ומעבר לזה משתדל לעשות קורסים קצרים ולהשתתף בימי עיון ככל האפשר

ברשתות החברתיות? חלק גדול מהפעילות שלנו מתבצעת ברשתות החברתיות, אז אני מבלה שם המון זמן. זאת הסיבה שאישתי חושבת שאני משחק כל היום...

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? בכל פעם מקום אחר, העיקר שיהיה עם חניון קרוב.

חופשה חלומית: להתחיל מנהטן, לשלוח את הקניות במזוודה לארץ ולהמשיך למקסיקו

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד