הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: לימור רזניק, מנהלת מרקום, בזק און ליין

23/07/2015
אישיווק השבוע: לימור רזניק, מנהלת מרקום, בזק און ליין

 

·        שם החברה: בזק און ליין      

·        שנת הקמה: 2001

·        מספר  עובדים: כ-2000

 

לימור רזניק, בת 34, בעלת תואר בתקשורת חזותית ו- 8 שנות ניסיון בעולמות השיווק והפרסום. לפני כן שימשה בתפקידי ניהול במשרדי פרסום ומיתוג, כאשר את דרכה המקצועית התחילה כמעצבת גרפית במחלקת הפרסום של ישראכרט. הייתה שותפה למגוון מהלכים וקמפיינים של המותגים הגדולים במשק, כגון: קוקה קולה, שטראוס, רכבת ישראל, מגה, גלובוס גרופ ועוד.

 

·      ספקי שיווק: מיתוג – אייל לינור ודוד חליבה / עיצוב – יוחנן קפלניקוב /יח"צ – אייטם מדיה

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חיזוק תדמית ומובילות בתחום החדשנות. עולמות ה –
B2C מורכבים ממוצרים מורכבים וסבוכים ואתגרי השיווק והמכירות חשובים ביותר. המהלכים שמתבצעים מול חברות אנטרפרייז הם שונים ממהלכים מול לקוחות קצה, הם מאוד פרסונליים וכירורגים. השנה התמקדנו בחיזוק הקשר עם הלקוחות באמצעות העשרת ההון האנושי ורכישת מערכות טכנולוגיות מובילות בתחום (שעוד לא קיימות בארץ). אנשי הקשר שלנו מול הלקוח הפכו ל – trusted advisors - הם בשטח, מקשיבים ללקוח ומספקים לו פתרונות מתקדמים ויעילים בתחומים נוספים, מלבד תחום התמחותנו.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? כנסים. המגע הישיר עם הלקוח. לשבת בדוכן כל יום (כשהוא מעוצב מדהים כמובן) ולשמוע את הבעיות האמיתיות של הלקוח. לדעת שבאמצעות טכנולוגיה ומשאבים נכונים אנחנו יכולים לפתור זאת עבורו, להזניק תהליכים ארוכי טווח ובעצם להתחיל מערכת יחסים ארוכה ומשגשגת יחדיו – זה הסיפוק הגדול ביותר.

 

3.     לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
 מינגלינג והכרות עם התחום. השוק דינמי וקטן – אין לדעת היכן יהיה בעוד כמה שנים ולכן חשוב לשמור על קשרים טובים ולחזות לאן הרוחות מנשבות.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך

קמפיין הצבעים של טמבור. כיום לקוח הקצה מוצף במסרים, כל החברות מנסות להראות לו שהן הכי חדשניות, הכי אישיות, הכי טובות עבורו... אבל רק מעטים מצליחים להמחיש את המסר שלהם בצורה ויזואלית כ"כ נכונה - הן רציונלית והן אמוציונלית. פתאום הבנו שלמרות כל ההבדלים בינינו, כולנו מחברים את הצבעים האדומים לאהבה, את הצבעים הירוקים לצה"ל וכולנו מצליחים להשלים את הביטויים ולמעשה להתחבר אחד לשני, ללא מילים – רק עם צבע. זה פשוט מקסים בעיניי.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
זכיתי במנהלים מדהימים מתחילת הקריירה המקצועית שלי ועד היום. מי שפתחו לי את הדלת הם משה לבנת ואילה תדהר בישראכרט, אשר נתנו לי את השיעור שבאף אקדמיה לא נתנו לי. גם בהמשך הדרך בורכתי במנהלים מדהימים, כמו אתי גנון ברספקט ואבי אטיאס בבזק און ליין, שידעו איך מצד אחד לתת דרור ליצירתיות  ומצד שני במה למשימתיות ותקתקנות.

 

·        עבודה ראשונה? ברמנית בלונדון 

 

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות בנאדם. אני יודעת שזה בנאלי ואני יודעת שהכי מתבקש להגיד כריזמה, אמביציה, כשרון... והכל נכון, אבל בסופו של דבר אנחנו בעסק של אנשים. שיווק ופרסום זה המון פסיכולוגיה ומי שיש לו אינטואיציות נכונות ואינטליגנציה רגשית אמיתית - יצליח בתחום.

 

·        מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצות ייעודיות בפייסבוק וכל הזמן קורסים והכשרות, לשימור ערנות וידע.

 

·        ברשתות החברתיות? לינקדאין (לפרופיל של לימור רזניק) 

 

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אספרסו בר

 

·        ג'וב חלומות? החלום שלי הוא לשלב את האהבה שלי לאירוח עם האהבה שלי לאוכל ואלכוהול ולהקים מקום ייחודי, שבאים אליו לאכול, לשתות, לישון ובעיקר להיות מוקפים בחברים ובכיף אמיתי.

 

·        חופשה חלומית: כזו שלא מסתיימת לעולם.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד