הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שי דויטש, מלונות ארקדיה

19/08/2015
אישיווק השבוע: שי דויטש, מלונות ארקדיה

·        שנת הקמה: 1995

·        מספר  עובדים: כ-200

 

שי דויטש, בן 36, החל את דרכו ברשת מלונות ישרוטל בין תפקידיו מנהל שיווק דיגיטל ומנהל מועדוני לקוחות. השיק את מלון הבוטיק ברדיצ'בסקי בתל אביב והצטרף לרשת מלונות ארקדיה בינואר האחרון. כמו כן ,הוביל את המהלך השיווקי הבינלאומי להפיכתה של תל אביב-יפו ליעד גאה מוביל בעולם.

 

·        היקף תקציב שיווק: כ-מיליון ש"ח

 

·        ספקי שיווק: שטרן אריאלי - יחסי ציבור / סטודיו יריב אפשטיין אחראי על בניית השפה החדשה של הרשת ומלווה את הרשת בכל העיצובים / פרסום בדיגיטל: חברת סימפלקס ומשרד הפרסום מגזרים

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך החודשים האחרונים ביצעה הרשת מהלך מיתוג מחדש הכולל את בניית השפה הגרפית של הרשת, בניית הקונספט השיווקי של כל אחד מתתי המותגים ברשת, בנייה מחדש של אתר האינטרט, השקת אתר מובייל ובפועל - השקתה המחודשת של הרשת, כולל הקמת מערך שיווק, מכירות והזמנות רשתי במטה החברה בתל אביב.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
הפעילות השיווקית המרכזית היא הנוכחות והניטור של השיח ברשתות החברתיות ובאתרי החוו"דים למיניהם של עולם הנופש. הקשר הבלתי אמצעי עם האורחים וקבלת המשוב מלקוחות הקצה על המוצר, היתרונות והחולשות שלו, הם כלי עבודה מרכזי בחיי היום יום שלנו ויש לו השפעה ניכרת על המהלכים שאנו מובילים.

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

תמיד לזכור שגם אם נדמה לנו שאנו מכירים מצוין את המוצר ואת קהל היעד שלנו, הם יכולים להפתיע אותנו. לכן, על אף הדחף והאינטואיציה לגשת לעבודה חשוב תמיד לחקור, לבדוק גם בעצמכם וגם בעזרת עמיתים שאתם סומכים עליהם את המותג, המוצר והקהל ואז לשלב את התוצאות עם האינטואיציה הראשונית. 

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מהלך כניסתה של קופיקס לשוק היה מרשים ביותר - שילוב נכון בין מוצר, קהל יעד ועבודה שיווקית ובניית מותג נכונה.

 

5. השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  רפי שדה, מנכ"ל ישרוטל בעבר ורשת מלונות דן בהווה, איש חזון פורץ דרך.

·        עבודה ראשונה?  אחת המשימות הראשונות שלי בקריירה היתה הכנסה של רשת ישרוטל למדיה החברתית והקמת עמוד פייסבוק לרשת. זו הייתה חוויה מעשירה ומאתגרת של הכנסה של ארגון וותיק וגדול לעולם החדש ולאינטראקציה יומיומית עם אורחי הרשת.

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? לא להפסיק לחלום, להעז ולפרוץ גבולות, גם אם התהליך מתיש והסביבה לא תמיד מבינה על מה אתה מדבר.

·        מקור ידע מקצועי שימושי?  כנסי תיירות מקצועיים ושיחות ועידה קבועות עם חברים בתחום הם המשאב היעיל ביותר.

·        ברשתות החברתיות? בכולן: פייסבוק, טוויטר, אינסטרגם , לינקדאין. זהו חלק בלתי נפרד מהעבודה ומהחיים.

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: השולחן בשדרות רוטשילד בתל אביב

·        מהו ג'וב חלומותיך?  מנהל שיווק תיירות לעיר תל אביב-יפו או שיווק ישראל במשרד התיירות

·        חופשה חלומית: טיול רכבות באירופה, ממזרח למערב, בין עירות וערים לא מוכרות ובירות אירופה חסרות המעצורים.

 

את שי תוכלו למצוא בפייסבוק בקישור פרופיל פייסבוק: https://www.facebook.com/shai.doitsh

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד