הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: עומר בריקמן, מנהל שיווק, MEDRAFT

1/10/2015
  • שם החברה: MEDRAFT טבע והרפתקאות
  • שנת הקמה: 2001
  • מספר  עובדים: 20 עובדים בארץ ו-80 עובדים בחו"ל - צוותי הדרכה וצוותים מקומיים

 עומר בריקמן מנהל את פעילות השיווק של חברת MEDRAFT בשנה האחרונה. בעבר היה יזם ובעלים של חברת אמברוזיאנו בע"מ (ייבוא ופיתוח משקה הORZO האיטלקי וייצור קפה בוטיק לאספרסו), מנהל שיווק בחברת אורון (הפקת מארזי שי לחברות וארגונים), וסמנכ"ל לקוחות בחברת טינק המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.

 

  • היקף תקציב שיווק : 1M 
  • ספקי שיווק: משרד יח"צ ותקשורת - אורנה בן חיים יחסי ציבור,  משרד פרסום - Shooters for brand, , בניית אתר - KCS

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

מהלך פורץ דרך וייחודי בתחום טיול הטבע וההרפתקאות - MEDRAFT GPS -

קהל היעד: מטיילים שה- DNA שלהם מתאים לטיולי הג'יפים שלנו אך מסתייגים מטיול מאורגן.

MEDRAFT GPS - הינו טיול עצמאי הכולל את כל היתרונות של טיול מאורגן. הטיול נבנה בעזרת הידע והנסיון של אנשי השטח של  MEDRAFTוכולל בין היתר: ג'יפ, מקומות לינה, אטרקציות, סיפור דרך, תמיכה טלפונית 24/7 של הצוותים בארץ ובחו"ל ו"מדריך וירטואלי" (טאבלט) אשר מציג תוכן (טיפים ומידע הדרכתי) מותאם לאזור בו נמצאים.

מדובר במהלך חדשני, ראשון ויחיד מסוגו בעולם, ממוקד לאוהבי הז'אנר אך מאפשר לנו גמישות רבה בתכנון הטיול ופניה לקהלי יעד נוספים (בין היתר גם גליאים נוספים) שאינם לוקחים חלק בקבוצות המאורגנות.

           

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    ניהול מועדון לקוחות - העוצמה השיווקית שלנו נמצאת במועדון הלקוחות - רוב מטיילי MEDRAFT הינם לקוחות חוזרים מה שהופך אותם לשגרירים הכי טובים שלנו. מועדון הלקוחות שלנו נהנה בין היתר מזכות הראשונים - ראשונים לדעת על מוצרים ויעדים חדשים ופעילויות, מקבלים מגזין חודשי ובו כתבות מעניינות על מסלולי הטיול, סיפורים של מטיילים, הנחות לטיולים ואפילו מתכונים של מדריכים או מקומיים. נהנים מהנחות בעקבות שיתופי פעולה ועוד..

 

  1. טיפ למתחילים בעולם השיווק שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    לנהל שיווק ברשתות החברתיות, ללמוד את קהל הצרכנים - מה מעניין אותם, מה מניע אותם לפעולה (בשוטף, ללא פעילויות) ולעלות תוכן אינטראקטיבי ככל שניתן, שמתחדש כל הזמן ושלקוחות יכולים להזדהות איתו.
  2. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
    פרויקט השמות של קוקה קולה  - חיבור מקסים לטעמי בין המותג לצרכנים שהפך להיות ויראלי ושיחת היום ברשתות החברתיות.
               
  3. השאלון האישי :

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין כזאת

·         עבודה ראשונה? תקציבאי בחברת טינק

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, למידה וניתוח נתונים, ראיית השלם (מאקרו), יוזמה

·         מקור ידע מקצועי שימושי ? קבוצות מקצועיות בפייסבוק , אתרי שיווק מהעולם, מעקב אחרי פעילויות שיווק של חברת אחרות, כנסים מקצועיים.

·         ברשתות החברתיות? פייסבוק, גוגל + , לינקדאין, אינסטגרם (לפרופיל הפייסבוק)

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:  קאפ קפה בכניסה לבצרה

·         ג'וב חלומותיך? מצאתי את ג'וב חלומותיי! העבודה ב MEDRAFT משלבת אתגר שיווקי עם חשיפה לעולמות רבים ומגוונים תרתי משמע. גם עולמות תוכן מגוונים ומרתקים ומכירה של חלום וחוויית טיול יוצאת דופן למטיילים וגם הזדמנות לטייל בפועל בעולם ולהגיע ליעדים אקזוטיים ולתרבויות מסעירות ומיוחדות

·         חופשה חלומית: טיול רומנטי עם אשתי בטוסקנה :)

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד