הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: עמית הלפרין, עכבר העיר

31/12/2015
צלם: מנחה נופה
  • שם החברה: עכבר העיר
  • שנת הקמה: 2006
  • מספר  עובדים: 25

עמית הלפרין, 34, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל. לפני כן שימש כמנהל מוצרים מסחריים של קבוצת אתרי הארץ TheMarker ויועץ תקשורת במשרד היח"צ שטרן אריאלי.

 

  • ספקי שיווק: משרד היח"צ גלאי תקשורת, כל השאר in house

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

ממש בימים אלה האתר מסכם את שנת 2015 בתחרות השנתית של פרסי עכבר העיר. השנה בין היתר המטרות שלנו היו הגדלת המודעות לתחרות, ייצור באזז ברשתות החברתיות ובתקשורת והנעת המתמודדים לשיתוף פעולה אקטיבי. בין רתימת כל המועמדים בתחרות, אחד המהלכים היה יצירת ריב תקשורתי בין עמוד הפייסבוק של החינוכית לבין עמודי הפייסבוק של מירי פסקל שהתמודדו בקטגוריית התוכן הויראלי. המהלך נמשך לאורך כל התחרות בנקודות זמן שונות, ייצר אינטראקציה עם עמודים שיווקיים ותקשורתיים שהצטרפו לחגיגה, גרר אלפי לייקים לפוסטים בעמודים השונים, שיתופים, תגובות, והתבטא בעלייה משמעותית בטראפיק לאתר ובכניסות לאתר התחרות. לצד כל אלה, לוקח חלק מרכזי בעבודה השוטפת של העכבר שבה למדנו לתת פתרונות יצירתיים למפרסמים בדיגיטל, בעולם שבו באנרים כבר פחות ופחות עובדים.

 

 

2.      על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

בתור מי שהתחיל את הקריירה שלו במשרד יחסי ציבור אני לא רואה אפשרות לפתוח את היום בלי שיחה עם משרד היח"צ של האתר. הם שותפים אמיתיים לחשיבה על פעילויות תוכן, מהלכים חדשניים וזיהוי טרנדים תקשורתיים שיכולים למנף את פעילות העכבר.

בנוסף, שיתופי פעולה תוכניים ושיווקיים הם כלי חשוב ליצירת תוכן מעניין ומעורבות גולשים. בשנה האחרונה הרחבנו את פעילות האתר על ידי יצירת מתחמי תוכן ממוקדים לערים שונות בארץ ושילובן בתמהיל האתר הכולל. שיתוף פעולה מוצלח נוסף אותו אני מנהל בשנים האחרונות הוא עכבר EXTRA - זירת ההטבות של עכבר העיר בה אנו מחלקים לגולשים מגוון כרטיסים במתנה להופעות, הצגות, מסעדות, סרטים ואטרקציות ברחבי הארץ. לבסוף שימוש נכון ברשתות החברתיות, כולל קידום אורגני, ממומן ושיתופי פעולה עם עמודים אחרים או אושיות רשת.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

כל מי שעוסק בתחום השיווק וודאי יודע שהמפתח להצלחה הוא ראייה רחבה, הסתכלות מחוץ לקופסא והיכולת לקלוט את הפרטים הקטנים בכל מהלך. שמירה על מקצועיות, אמינות קשר אישי ודבקות במטרה מביאה בסופו של דבר את התוצאות הרצויות.

 

4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:

מבין כל הפעילויות השיווקיות היצירתיות שנתקלתי בהן השנה אחת הבולטות בעיני היא זו של החינוכית. עמוד הפייסבוק משלב בין קטעי ארכיון מטורפים, ממים משובחים, תכנים חדשים ובעיקר תגובות שנונות ומהירות לגולשים. מיה זיו סילבר שמנהלת את החגיגה יחד עם הצוות, עושה לכולם בית ספר לניהול מדיה חברתית ואני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות לשתף פעולה ולשבור את האינטרנט (פעמיים).

 

5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

לאורך השנים נתקלתי בהמון אנשים שהשפיעו על הקריירה המקצועית, החל מקרן רודן, חברתי הטובה שבזכותה התקבלתי לסטאג' בארד תקשורת, דרך פופי אריאלי ממשרד היח"צ שטרן אריאלי שזיהתה את הניצוץ מההתחלה ולימדה אותי יחד עם עליזה חורי אסטרטגיה מהי, ועד למנהלים שונים (דרור גנות, לירון אברהם וטל לוין) שנתנו ליצירתיות שלי יד חופשית.

 

·         עבודה ראשונה?

יועץ תקשורת בחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי. ניהלתי בין היתר את התקציבים של 012 סמייל, ICQ, אריקסון, Dell, צבר תיירות ונופש, תפוז, ONE והייתי שותף לניהול התיקים של פרוקטר אנד גמבל וגוגל ישראל.

 

·         תכונה חשובה למנהל שיווק?

היכולת לדלות את הפרטים הנכונים והחשובים בין שאר ההפרעות מסביב. 

 

·         מקור ידע מקצועי שימושי?

בזמן הפנוי (שאין הרבה ממנו) נוהג להסתובב בין קבוצות שונות ברשת. מנהלי שיווק מצייצים עושים עבודה מצויינת.

 

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות

התחתית בלינקולן וכל מקום שמגיש לימונדה איכותית.

 

·         ג'וב חלומותיך?

מקום עבודה שיתן לי חופש פעולה יצירתי, גיבוי מלא ואפשרויות להתעסק עם תוכן מעניין. אל תספרו לטל לוין אבל בסתר שואף להגיע לדיסני או חברת ההפקות של ג'ים הנסון.

 

·         חופשה חלומית:

כל חופשה באירופה שמתחילה בדיוטי פרי. בשנים האחרונות ברלין היא היעד המועדף.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד