הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סתו אברהמי, סמנכ"ל שיווק, Artbit

7/04/2016
סתו אברהמי, סמנכ"ל שיווק, Artbit

·        שם החברה: Artbit

·        שנת הקמה: 2011

·        מספר  עובדים: 15

 

סתו אברהמי, יזמית, הייטקיסטית ואשת שיווק. בת 33. סמנכ"ל שיווק וחלק מצוות הניהול הבכיר ב- Artbit: פלטפורמה ואפליקציה המזהה יצירות אמנות ומעניקה עולם תוכן נרחב. הצטרפה אל החברה  מתוך אמונה בחזון החברה – הבאת אמנות לחיי אנשים על ידי הנגשה. רכשה את האהבה לאומנות מאימא, דבורה,שתמיד הביעה עניין והבנה רבה בעולם זה והנחילה לה זאת.

 

בעברה כיהנה כסמנכ"ל שיווק ביקב קסטל, הקימה ומכרה שורה של פלטפורמות מקוונות והייתה היזמת של הסטארט-אפ Tempi.do - מעין Uber  לעובדים יומיים והושק בארה״ב.


בעלת תואר ראשון בלימודי חברה ומנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן

 

·        היקף תקציב שיווק: תקציב ברמת סטארט-אפ

·        ספקי שיווק מובילים: גלאי תקשורת: עינת כהן ויונתן וולף – ללא ספק אחד מספקי השירות הטובים ביותר שזכיתי לעבוד איתם בישראל. מבחינתם ההצלחה שלך זה ההצלחה שלהם, והרגישו את זה לכל אורך הדרך. עשו הרבה מעבר למוגדר בתחום השירות שלהם.

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

אנחנו מאמינים שהמשתמשים באפליקציה ובפלטפורמה שלנו מהווים חלק מהמוצר ולכן יצרנו חוויה עם יתרונות רבים למשתמשים, כאשר במקביל גם Artbit נהנית מהפירות – דרך צמיחה של מאגר האמנות החי, הגדול בעולם.

אנו מריצים כרגע תחרות בקרב סטודנטים לאמנות בניו יורק, כאשר אנו מבקשים מהם להעלות יצירות אשר עדיין לא מזוהות באפליקציה ומוצגות במרחב הציבורי. התחרות יצרה הד רב וויראליות מדהימה.  בצורה זו אנחנו מעודדים את הקהילה לייצר תוכן שלאחר מכן ישותף עם רבים אחרים וכן תומכים בעידוד חינוך לאומנות.

 

בנוסף, אני יכולה לתת לכם הצצה ראשונית לעתיד ולספר שצירפנו לחזון, ממש בימים אלה את אחד מאמני הרחוב החשובים בעולם אשר הולך לקדם את האפליקציה והחזון שלה. זה הולך לעשות באז מטורף.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
 אין דבר כזה. לשמחתי זכיתי לעבוד עם מוצרים ושירותים שונים ומגוונים, טכנולוגיים ומהעולם המסורתי, ולכל מוצר יש את האסטרטגיה הנכונה לו.
ב-
Artbit, לא אוותר על יצירת ערך דרך קהילה ואינטראקציה אישיתבתור אפליקציה שמתבססת על חכמת ההמונים אנחנו חייבים לשמר את המגע האישי, בין אם זה ראשי קהילות אומנות שאחראים לקשר השוטף עם גלריות, מוזיאוניים ואמני רחוב או לאנשי השיווק שנמצאים בקשר ישיר עם חובבי אומנות בירידי אומנות, פתיחת תערוכות או בפלטפורמות החברתיות

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק:

Done is better than perfect

טיפ שנכון בעיקר לשיווק בסטארט-אפ דל אמצעים. אנשי השיווק בהם מוצפים ברעיונות מכל עבר ומטלות אינספור. בעולם המהיר והמקוון בו אנו פועלים, יש ערך עצום לביצועיסטיות. עדיף לספק מספר תוצרים ברמה גבוהה מאשר 1 ברמה מושלמת.

 

4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

אני דווקא מאוד מתרשמת מהחברות שלאו דווקא עשו רעש גדול או פעילות שיווקית אחת גדולה, אלא מאלה שהצליחו לגדול מתחת לאף של כולנו ופתאום להוות משהו שאי אפשר בלעדיו, כמו Waze או Slack. צריך לזכור, ששיווק זה עבודה קשה ומתמשכת, זה לא זבנג וגמרנו.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אריאל בן זקן – מנכ״ל יקב קסטל

 

·        עבודה ראשונה? אחראית משמרת בבית קפה

 

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? מיקודהיכולת להבין מה הפעולה שתוביל למקסימום תוצאה מבין שלל האפשרויות

·        מקור ידע מקצועי שימושי? Mashable, neilpatel.com

 

·        ברשתות החברתיות? כולן, בכל זאת מתמחה בשיווק מקוון.

 

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מלון נורמן

·        מהו ג'וב חלומותיך?  השילוב של אומנות, טכנולוגיה, שיווק וסטארטאפ הוא כל כך ייחודי שאני יכולה להגיד שהגשמתי חלום. החלומות הבאים היא לראות את החברה משגשגת והופכת לתנועה עולמית ומשם אין כבר גבול

 

·        חופשה חלומית: טיול יקבים בבורדו

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד