הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ישראל גבאי, PANECO

21/04/2016
אישיווק השבוע: ישראל גבאי, PANECO

 

·        שם החברה: PANECO

·        שנת הקמה: 2015

·        מספר  עובדים: 20

ישראל גבאי השתחרר לפני שנה וחצי מצה"ל לאחר שירות של 10 שנים בחטיבת הצנחנים. בעל תואר ראשון ושני מאוניברסיטת בר אילן. עובד בפאנקו משלב הקמת החברה.

 

·        היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ש"ח בשנה

·        ספקי שיווק משרד פרסום  ומיתוג "OPEN", יח"צ "מרום תקשורת" 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

"מה שלדעתי יצר את קפיצת המדרגה המשמעותית שהביאה אותנו למאות הזמנות מדי יום תוך מספר חודשים, הוא למעשה השילוב בין מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים (ברוב המוחלט זולים יותר מחנויות/רשתות האלכוהול והדיוטי-פרי) לבין משלוח שניתן בחינם מהבקבוק הראשון (לאחר למידה הבנו שמשלוח בתשלום מהווה מכשול משמעותי עבור צרכנים ישראלים) לבין שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר שדואג שכל הלקוחות יהיו מרוצים. השילוב של שלושתם הופך את פאנקו לייחודית ונותן תחושה שלא צריך אתרי אינטרנט מחו"ל כדי לקבל שירות ומוצר ברמה הגבוהה ביותר. הכלי השיווקי המשמעותי ביותר של פאנקו הוא לעמוד בסטנדרטים שהצבנו מה שמגדיל את כמות הלקוחות מדי יום וגובר על כל אמצעי פרסום אחר.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
"תחום האלכוהול הוא תחום מאתגר שחלים עליו השפעות רגולטוריות גדולות המשפיעות על אופן הפרסום שלנו. לדוגמא איננו יכולים לפרסם בשלטי חוצות משהו חוץ מלוגו החברה. מאחר ואנחנו בשלב של הטמעת הברנד השקענו לקראת סוף שנת 2015 בפרסום בטלויזיה שאכן הביא תוצאות חיוביות לחשיפת האנשים ל
PANECO. אך ככלל מאחר ואנחנו חנות אינטרנטית אנחנו נוטים לפרסם בעיקר באונליין בזכות זה שהכלים מאוד מדידים והבאנרים מפנים את הלקוחות באופן ישיר מהפרסום לשלב הרכישה באתר. כמו כן הדיוור שלנו הוא כלי יעיל וחזק מאוד עם אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים ואנחנו תמיד מפתחים אותו שיהיה יעיל ומותאם לצרכי הלקוחות"

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק

 

"מאחר ותחום הרכישות אונליין רק הולך ומתפתח ואנשים שקודם לכן לא נהגו לרכוש באינטרנט הופכים את זה להרגל, חשוב שהאתר יהיה ברור, פשוט לתפעול, נקי מבחינה ויזואלית ועם כמה שפחות שלבים בין בחירת המוצרים לסיום הרכישה. כמו כן חשוב שבאתר יופיעו כמה שיותר פרטים אודות המוצר, אנחנו מאמינים שהכי חשוב שמאחר וזה אתר אונליין מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל"

 

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך? הבנק הבינלאומי עם אסי כהן

 

 

5.     השאלון האישי:

 

·        עבודה ראשונה? במסעדה השכונתית

 

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? לזהות טרנדים בשלב מקדים ולנצל אותם.

 

·        מקור ידע מקצועי שימושי? בעיקר ממאמרים באינטרנט.

 

 

·        ברשתות החברתיות? פייסבוק (חפשו אותו תחת ISRAEL GABAY)

 

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: טורקיז

 

·        מהו ג'וב חלומותיך? אין כמו פאנקו

 

·        חופשה חלומית: קובה

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד