הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: קרן בן חיים, יקב בן חיים

10/05/2016
אישיווק השבוע: קרן בן חיים, יקב בן חיים

·        שם החברה: יקב בן-חיים     

·        שנת הקמה: 1997

·        מספר  עובדים: 10

 

קרן בן חיים, בת 33, נשואה ליינן היקב + 2 ילדים. עוסקת בשיווק ומכירות מזה 10 שנים, מתוכן 4 שנים ביקב. קפדנית ויסודית, מגיעה לרזולוציות הקטנות ביותר ושואפת לשלמות. שוחרת צדק והגינות.

 

·        היקף תקציב שיווק כ-150,000

 

·        ספקי שיווק: יח"צ דנה כחלון, מיתוג סטודיו אנני סלבי, צילומי מוצר אייל קרן.

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מהלך מאוד חכם ודומיננטי אשר מיצר פירות הצלחה מוכחים הוא מיתוג המוצר מחדש, עיצוב התוויות וקביעתן לפי כל סדרת יין ביקב, ותוספת אריזה- קופסא יוקרתית ומעוצבת לסדרות הפרימיום. בנוסף חיבור ושת"פ עם חברות יוקרה מובילות בארץ ובעולם המגישות את היין שלנו ללקוחותיהם ובעיקר התמדה בפורמט האירוח והכנסת האורחים ביקב. מודל האירוח שיצרנו מביא עימו בכל יום לקוחות חדשים וידיעת המוצר והמקום בקרב הקהל ככלל ובקרב חובבי היין בפרט. מיקומו של היקב ברמת השרון נותן לנו יתרון יחסי גדול ובולט, לארח ולהנגיש הביקור ביקב, לעיתים קרובות.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? לא אוכל לוותר על שרות ומכירה אישית תוך כדי הסברה מקצועית. המוצר שלנו הינו מוצר פרימיום המיוצר בשיטה הצרפתית המסורתית של העולם הישן. סגנון עשיה זה המתקיים עד היום, מייצר בידול וסגנון עשיה הייחודי לנו בשל היותנו דור שישי הנצמד למסורת המשפחה. עלינו להקפיד ולהגיש את המוצר שלנו בצמוד לסיפור המשפחתי הממשיך את המסורת וההצלחה מאז המאה הקודמת.

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק:
חשוב להיצמד לחזון ולשורשיו של העסק ומשם לייצר את הקו השיווקי המתאים לצו השעה. כמו כן חשוב להתייעץ ולשמוע את דעותיהם של 3 אנשים הנחשבים בעינכם כבעלי נסיון וידע בעיקר בקבלות החלטות המובילות  את הקו והדרך.

 

4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך: קוקה קולה- פעילות השיווק של פחיות עם תמונה ובפעם נוספת ודומה, פחיות עם שם. מהלך מאוד נכון ויצירתי שלדעתי השיג את מטרות החברה.

 

5. השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חמי, אלי בן-חיים, המנהל מצבים מסובכים ביד רמה ובתוצאות מנצחות.

·        עבודה ראשונה? SBC- מנהלת כנסים וארועים

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? התמדה, יצירתיות וערנות.

·        מקור ידע מקצועי שימושי? קורסים מקצועיים, כנסים בתחום,  ובעיקר אנשים בעלי ידע וניסיון שכיף ללמוד מהם.

·        ברשתות החברתיות?  פייסבוק ואינסטגרם בעיקר

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אין מקום נעים ומרשים  יותר מהיקב לקיים בו פגישות. משתדלת שכולם יגיעו אליי לפגישות J

·        מהו ג'וב חלומותיך? חיה אותו. לא יכולתי לבקש יותר!

·        חופשה חלומית: עם בעלי היינן במחוזות היין הגדולים של צרפת ואיטליה.

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד