הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: דביר בשן, מנהל שיווק, קימאמה

7/07/2016
אישיווק השבוע: דביר בשן, מנהל שיווק, קימאמה

·        שם החברה: קימאמה

·        שנת הקמה: 2004

·        מספר  עובדים: בין 14 לכמעט 200, תלוי בעונה.

 

דביר בשן, בן 30, גר עם חברה בתל אביב. התחיל את דרכו בתחום לפני 4 שנים כתקציבאי בבאומן בר ריבנאי, ועשה דרכו בעולם הפרסום עד שנחת לפני כשנה וחצי בקימאמה כדי להקים את מערך השיווק בחברה הצומחת במהירות. מנהל פורום מנהלי שיווק בפייסבוק.

·        היקף תקציב שיווק: 1.5 מיליון ₪

 

·        ספקי שיווק: משרד פרסום - twentythree  של יוסי צרפתי, משרד יח"צ – Goodnews

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

הקמנו את מותג The Hub, אקסלרטור לבני נוער, כאשר סביבו בנינו מחנה קיץ בשם Kimama The Hub ליזמים צעירים, הפועל באקו-סיסטם של חברת סטארט אפ. מדובר ביוזמה אסטרטגית שנועדה להגדיל את נתח השוק של קימאמה על ידי הגעה לקהלים חדשים ולהרחיב את המודעות למותג על ידי שיתופי פעולה מעניינים שכבר מתקיימים. מאחר וקימאמה הוא מותג "אנטי טכנולוגי" במהותו, נדרש תהליך מיתוג מחוכם כדי לייצר אמינות בזירה הטכנולוגית למותג החדש, מבלי לפגוע בערכי המותג הקיימים. עוד בטרם נפתח המחנה הראשון של Kimama The Hub, התוכנית כבר נמכרה ל-2 גופים שונים באיטליה ובסין, אנחנו עדים להיענות גבוהה מצד הלקוחות, והמון באזז חיובי.

 

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
קימאמה חיה ונושמת ב-2 זירות עיקריות: קמפיינים דיגיטליים הם הדרך הטובה ביותר שלנו להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל הרשמה, מצד שני, אנחנו משקיעים המון כסף ומשאבים בבניית קהילה. הכוונה היא לחוגי בית, מפגשים ואירועים ללקוחות, המון עבודה עם הדאטה-בייס שלנו וקהל הלקוחות הקיים כדי להגדיל פה-לאוזן.

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק

קלישאה ככל שזה יישמע, אין תחליף אמיתי לרגע הזה, באמצע הטירוף ועומס העבודה השוטף, שאתה בוחר לקחת צעד אחורה, לעצור שיחות נכנסות, ולעשות חשיבה מחודשת על הפעילות המתוכננת כפי שהיא נתפסת בעייני הלקוח. שימו את עצמכם בנעלי הצרכן בכל דבר שאתם עושים.

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני מאוד אוהב את הפעילות של סקידיל בישראל. הפרסומים שלהם תמיד נראים מצויין ועובדים נהדר בדיגיטל, אך מה שמיוחד במקרה שלהם זה בכמות ובאיכות התוכן שהם מייצרים. כל הכבוד.

5.     השאלון האישי :

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? כשיש לך אח גדול מהתחום, עם נסיון רב יותר, התשובה נהיית די פשוטה.    

·        עבודה ראשונה? נציג שירות ומכירה בסלקום

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? ביקורתיות.

·        מקור ידע מקצועי שימושי? אני מחבב את Digital Buzz. תמיד פותח לי את הראש.

·        ברשתות החברתיות? בסדר יורד: פייסבוק / אינסטגרם / לינקדאין / טוויטר (לפרופיל הפייסבוק)

·        בית קפה לפגישות עסקיות: אחד מבתי הקפה בשרונה.. אולי ביגה

·        ג'וב חלומותיך? מנהל הסושיאל של ארסנל, או כל תפקיד בשיווק של ה-NBA. אמשיך לחלום לי.

·        חופשה חלומית: לשכור רכב באוסטרליה ולעשות רוד טריפ לביירון ביי

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד