אישיווק השבוע: מרדכי קליין, סמנכ''ל מכירות יקבי חברון |
|||||||||||||||
דן מייזליש | |||||||||||||||
4/08/2016 | |||||||||||||||
· שם החברה: יקבי חברון · שנת הקמה: תשמ''ג 1983 · מספר עובדים: 35 מרדכי קליין, בן 30, חרדי, בוגר מסגרות לימודיות חרדיות . נשוי ואב ל-5. היקב הוא יקב משפחתי. להוריו 14 ילדים והוא העשירי במספר. סמנכ''ל מכירות יקבי חברון. · היקף תקציב שיווק: 500,000 ש''ח. · ספקי שיווק: יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר הכללי - וילדר יחסי ציבור, יחסי ציבור ואסטרטגיה למגזר החרדי והדתי- ביכלר יחסי ציבור, משרד פרסום- אפיקים,עיצוב תעשייתי, מיתוג ועיצוב: פיני מזרחי - מומחה לתקשורת חזותית. 1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? 2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? 3. טיפ למתחילים בעולם השיווק? 4. השאלון האישי: · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי – הרב יעקב קליין · עבודה ראשונה? יקב חברון · תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת הבנה והכלה של מחשבות ותובנות שאינך מזדהה איתן באופן אישי. · מקור ידע מקצועי שימושי? בורא עולם · ברשתות החברתיות? לא פעיל ברשתות החברתיות. · בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? מלון רמדה בירושלים · ג'וב חלומותיך? להיטיב עם העולם. · חופשה חלומית: הפלגה רגשית למחוזות רוחניים וחיבור לבורא עולם. |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||