הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: יעל סויסה, פתרונות שיווק לאדריכלות

25/08/2016

·        שם החברה:  יעל סויסה, ספקית פתרונות שיווק לחברות עיצוב

·        שנת הקמה: 2014

 

בת 43, נשואה ואמא ל- 4. החלה ניסיון של יותר מעשור בתחום השיווק כמנהלת פרסום בקבוצת כפר השעשועים . לאחר מכן עבדה במשך 6  שנים בחברת ויה ארקדיה ולפני שנתיים הקימה עסק עצמאי לליווי שיווקי וניהול קשרי אדריכלים עבור חברות מתחום עיצוב הבית. עובדת עם חברת כוכב אלומיניום

 

·        ספקי שיווק:  משרד המיתוג ברנדלנד-עיצובים שעושה עבודת ופרסום נפלאה ומדויקת תוך ראיה רחבה ומעמיקה של הלקוח, ואת משרד היח"צ גלאי תקשורת איתם אני עובדת כבר שנים, משרד שחושב מחוץ לקופסא ומלווה מהלכים שיווקיים גדולים כקטנים.

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

כוכב אלומיניום עלו בקמפיין פרסום ששם בפרונט את האדריכלים והמעצבים שעובדים איתו בסדרת מודעות בפרינט, בדיגיטל ובשילוט. המודעה מציגה פרויקט שנעשה על ידי האדריכל עם מוצרי החברה לצד תמונה שלו והמלצה שלו על החברה. כך אנו נותנים במה גם למוצרי החברה וגם פרסום וחשיפה נרחבים לאדריכל/מעצב. מאז שעלינו עם הקמפיין אני מקבלת פניות על בסיס יומי מאדריכלים ומעצבים שרוצים לקחת בו חלק.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

בתחום של ניהול קשרי אדריכלים הקשר האישי מול קהל האדריכלים והמעצבים הוא קריטי ליצירת קשרים עסקיים לטובת החברה. הקשר הזה מתחיל במתן שירות הכי בסיסי ועד לחשיבה יצירתית על דרכים חדשות למשוך את תשומת ליבו של המעצב מבין שחקנים רבים שפועלים בשוק התחרותי והמצומצם הזה במטרה לרקום איתו יחסי עבודה.

בתחום השיווק והפרסום הפעילות בפייסבוק היא כיום אחת מפלטפורמות המכירה החשובות ביותר. הפייסבוק הוכיח את עצמו כפלטפורמת BTC מובילה והכרחית לכל מותג, ואנחנו רואים את התוצאות בשטח. לפעמים אנשים מגיעים מהצפון  למרכז בעקבות קמפיין פייסבוק מוצלח ועסקאות נסגרות ללא מגבלת מרחק.

 

     3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

חשוב להתחיל מלמטה, להכיר את כל המדיות ולצבור ניסיון רחב, במיוחד היום כשהדיגיטל מביא אתו חידושים על בסיס קבוע. וחשוב לא פחות לסמוך על האינטואיציה שלך ולהקשיב לה.

 

4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך

אני רוצה לפרגן לאבן קיסר שעושה פעילות שיווקית נפלאה לאורך שנים תוך חשיבה חדשנית ויצירתית אל מול כל קהלי היעד שלהם: המשווקים, האדריכלים והמעצבים, ולקוח קצה, וגם כמובן ברמה הבינלאומית.

 

   5. השאלון האישי

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אבי כץ הבעלים של קופיקס כיום היה הראשון שנתן לי הזדמנות בעולם השיווק אחרי שסיימתי את התואר. התחלתי אצלו כמנהלת פרסום של קבוצת כפר השעשועים ולמרות שהגעתי ללא ניסיון הוא נתן לי את הקרדיט וכמו שאומרים "עשיתי אצלו בית ספר" וניתנה לי ההזדמנות לעסוק בשיווק על כל גווניו. הוא איש שיווק מבריק ביותר ולמדתי ממנו המון.

אני חייבת לציין גם את מיכל נוף מנהלת השיווק של ויה ארקדיה, איתה עבדתי במשך 6 שנים. מיכל היא אלופה בתחומה, למדתי ממנה את כל תחום קשרי האדריכלים ואילולא עבודתנו המשותפת סביר להניח שהעסק שלי לא היה עובד כיום.

·        עבודה ראשונה? טלרית בבנק איגוד.

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה יצירתית, סקרנות ותעוזה תוך התעדכנות מתמידה בתחום שמתחדש כל הזמן.

·        מקור ידע מקצועי שימושי? בפייסבוק אני חברה במספר קבוצות שהן עבורי מקור ידע חשוב, ביניהן "מנהלי שיווק מצייצים" ו"מקצועני פרסום בפייסבוק".

·        ברשתות החברתיות? פייסבוק ואינסטגרם.

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בעיקר קפה הדס בדן דיזיין סנטר אבל זה משתנה בהתאם לצורך.

·        מהו ג'וב חלומותיך? אף פעם לא סימנתי מטרות ואם היו אומרים לי לפני 3 שנים שיהיה לי עסק משלי לא הייתי מאמינה. אז אני נותנת לדרך ולחיים את הקרדיט להמשיך להפתיע אותי.

·        חופשה חלומית: הייתי רוצה לקחת שנה חופש ולטייל באיטליה לאורכה ולרוחבה. ארץ של עיצוב, נופים, שיק, תרבות והיסטוריה.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד