הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אדם דני, מנהל שיווק, דומוס

1/12/2016
הגדל

שם החברה: דומוס

שנת הקמה: 1948

מספר עובדים: כ- 100

גיל: 34

מצב משפחתי: נשוי

תפקיד נוכחי: 4 שנים

 

"אני רואה בדומוס בית שני, מקום להגשמה עצמית ומתן ביטוי לכישוריי. המקום מאפשר לי לחלום בלילה וליישם ביום", אומר אדם דני. בעבודה הוא מקפיד על סיור בוקר בכל בוקר, וב- 16:00 מפנה את הלו"ז לזמן "שקט". אחרי העבודה, עוסק בסקי, גלישה ובכל ספורט אתגרי שעומד בדרכו. 

היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון שקלים בשנה

 

מה המהלך השיווקי הבולט בשנה האחרונה?

הרחבת המותג על ידי הקמת מרכז עיצוב המאגד בתוכו מגוון מוצרים בעיצוב CUSTOM MADE לבית החל מדלתות כניסה, דלתות פנים, פרקטים, טפטים וילונות מוצרי הצללה ועוד... כל זאת במתכונת ONE STOP SHOP יחידה במינה המקלה על הלקוח ועל האדריכל בכיתות רגליים בזמן עיצוב הבית.

 

פעילות שיווקית של תוכל לוותר עליה?

 עריכת ימי עיון לאדריכלים/יות ומעצבים/ות בכדי להתעדכן בקולקציות החדשות ולשמור על קשר אדוק עם קהל לקוחותיי.

 

טיפ לאנשי שיווק מתחילים?

 מודיעין לפני הכל

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

מערכת הבחירות של טראמפ

 

השאלון האישי: 

דמות שהשפיעה עליך: שמעון פרס. איש חזון שלא נכנע לשום מכשול בדרך. הפך לאדם הכי נאהב על הציבור.משפט שלו שמהדהד לי בראש: כל חלום בר יישום"

עבודה ראשונה: בית ההשקעות אקסלנס נשואה מחלקת גמל ופנסיה

תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסה

מקור ידע שימושי: גוגל

ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם

בית קפה/מסעדה: קפה לנדוור במרכז עזריאלי חולון

ג'וב חלומותיי: תפקיד ניהולי עם אתגרים רבים ומרחב תמרון אינסופי

          חופשה חלומית: טיול חוצה יבשת באוסטרליה וניו זילנד.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד