הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: עינת נאמן, Team CAD

2/03/2017
אישיווק השבוע: עינת נאמן, Team CAD

 

·        שם איש השיווק ותפקיד: עינת נאמן, מנהלת השיווק של Team CAD– זרוע התיב"ם של חברת תים, האחראית על פעילות Autodesk בישראל.

·        שם החברה: תים מקבוצת מלם תים

·        שנת הקמה של תים: 1972

·        מספר  עובדים בחברת תים: 1,200

 

עינת נאמן, מעל 10 שנים בתחום השיווק בהתמחות B2B, במגוון תפקידים, כולל בניית תקציב ואסטרטגיה שיווקית לחטיבה, יזום, הקמה וניהול נכסים דיגיטליים, הקמה וניהול קמפיינים רב ערוצים  ממוקדי הזדמנויות מכירה, תהליכי מיתוג, יזום וניהול פעילות דיגיטלית לצד פעילויות אופליין, עבודה מול יצרני טכנולוגיה בינלאומיים ועוד...

 

·        ספקי שיווק: טוחן מדיה, ספלאש, מירי שטורפר. גאה לומר שכל הספקים שלי הם שחקני נשמה, רצים לטווח ארוך, איתי יד ביד. ההישגים משותפים וכך גם האווירה.

 

·  באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
הקמת פורום "BIM  ישראל" ביולי 2015. בהקמת הפורום חברו יחד חברת תים, מקבוצות ה-IT הגדולות בארץ ונציגתה הבלעדית של Autodesk בישראל, מרכז הבניה הישראלי, המשמש כזירה העסקית של עולם הבנייה, הנדל"ן והתשתיות וחברת Autodesk העולמית, מובילה גלובלית בפיתוח פתרונות לתחומי התכנון וההנדסה ובפיתוח טכנולוגיות BIM ייעודיות.

 

BIM הוא סטנדרט בינלאומי לבניה חכמה, והוא משנה את האופן בו מתכננים, מעצבים, בונים ומנהלים מבנים, תשתיות ושירותים וממחישה את עולם ה- CAD העתידי. הפורום נועד לקדם את מתודולוגית ה-BIM  בישראל, למסד פלטפורמה ייחודית לשיח, שיתוף פעולה, ידע, ניסיון ומידע עסקי ומקצועי בין כל הגורמים העוסקים בתחום התכנון והבניה בישראל.

 

במסגרת פעילות הפורום, נערך אירוע השקה גדול, מתקיימים מפגשים מקצועיים בכל רבעון, עם קבוצות עבודה, פעילות שנועדה לגבש נהלי עבודה. לפעילות הפורום יש זרוע דיגיטלית – ניוזלטר רבעוני, מיניסייט מונחים וכן אתר אינטרנט אינפורמטיבי. 

 

·        טיפ למתחילים בעולם השיווק: התעמקות. אנחנו חיים בעידן אינסטנט-אקספרס ועם זאת חשוב להבין כי אין קיצורי דרך. ככל שנרכוש ניסיון מעשי בכל רבדי השיווק, כך נהיה אנחנו סוכני 360 בעלי ראיה רחבה ובכך נביא יתרון גדול לפעילות שלנו.

 

·        פעילות שיווקית שהרשימה אותך

סלקום TV. החברה השכילה לקרוא את המפה וגיבשה אסטרטגיה של שירותים נוספים על גבי   התשתיות קיימות. האסטרטגיה לוותה בקמפיין שיווקי שבידל את השירות של החברה, תוך מיקוד בחוויית הלקוח והנגשה עממית לשירות טכנולוגי חדשני. אהבתי.

 

 

השאלון האישי :

·        איזו דמות השפיעה עליך? הבוסית שלי לשעבר, נורית בן דוד, שהיתה בעבר מנהלת השיווק של סיליקון גרפיקס. הדבר החשוב שלקחתי ממנה הוא החשיבות בירידה לעומק התהליכים.

·        אישיווק מומלץ שעבדת איתו: קרני מרשק, מנהלת השיווק של חברת VMWARE. קרני מנהלת שיווק מבריקה, עם המון אמון בספקים שלה, ראיה רוחבית והבנה עמוקה של השוק הישראלי.

·        מוסד השכלה גבוהה: אוניברסיטת בן גוריון.

·        תכונה חשובה למנהל שיווק?  מולטי טאסקינג: היכולת לשלב פעילות רב ערוצית – בעיקר בעידן הדיגיטל וערנות למצב השוק לזיהוי הערוץ הבא.

·        ג'וב חלומות? זרוע שיווקית משולבת בפיתוח עסקי, הקמת אסטרטגיה שיווקית להטמעת טכנולוגיות ושירותים.

·        חופשה חלומית: ניו יורק!!!!!!

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד