הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אמיר ויזר, סמנכ"ל קבוצת קוברה

9/03/2017
אישיווק השבוע: אמיר ויזר, סמנכ"ל קבוצת קוברה
  • שם איש השיווק ותפקיד: אמיר ויזר סמנכ"ל
  • שם החברה: קבוצת קוברה וחטיבת BMDESIGN
  • שנת הקמה: 1991
  • מספר  עובדים: 120
  • פרופיל אישי קצר :

אמיר ויזר , בן 32 , נשוי + 2 . החל את עבודתו הראשונה בתחום הרכב כבר בגיל 21 והפך למנהל מוערך בענף הרכב. בשנת 2012 הצטרף לקבוצת קוברה והקים את חטיבת היוקרה BMDESIGN אשר עוסקת בפיתוח, ייצור והתקנת מערכות חדשניות בענף הרכב כגון מערכות מיגון ואיתור בשליטה מהסמארטפון, פתרונות ניווט ONLINE, מערכות בטיחות ועיצוב מותאם אישית. החטיבה נותנת מענה ללקוחות אשר מחפשים להיות בקדמת הטכנולוגיה ומחפשים התאמה אישית לרכב היוקרה שלהם BMW ו MINI.

כיום סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בקבוצת קוברה.

 

  • היקף תקציב שיווק: כ- 1,500,000 ₪ 
  • ספקי שיווק:Drive 101 , NXY , איפרגן פישר , ספי שקד.
  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    במהלך השנה האחרונה בוצע שינוי באסטרטגיית השיווק אשר כוללת מעבר מחברה משווקת ומפיצה מערכות בענף הרכב לחברה יצרנית. קבוצת קוברה הקימה חטיבת R&D פנימית אשר עוסקת במחקר ופיתוח. 

2.      על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
מאמין כי אין אסטרטגיית שיווק אחת נכונה וכי הכי נכון הוא לשלב בין כל הפלטפורמות על מנת להצליח, הדגש הוא  לייצר ריגוש בקניה אצל הלקוח.

 

  1. טיפ למתחילים בעולם השיווק
    תמיד לדאוג שתהיה מטרה גדולה לשאוף אליה, חשוב לקיים משוב קבוע הן לעצמנו והן  לעובדים. מאמין שזו היא הדרך הנכונה להיות בשליטה ומעקב אחר ההתקדמות. 

 

  1. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
    חברת SAFE DRIVE SYSTEMS העולמית עושה מהלכים שיווקיים אדירים בעיני, הן מבחינת אירועי השקה והןמבחינת שיווק המותג. |

  2. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס

·         איש שיווק מומלץ שעבדת איתו: חייב לציין שיצא לי לעבוד עם המון אנשי שיווק וברובם אנשים מקצועיים.

·         עבודה ראשונה? מתקין מערכות מיגון ומולטימדיה ברכבים.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? בעיני מנהל שיווק מקצועי צריך תמיד לדעת לשאול את השאלות הנכונות על מנת לדעת לנתח את קהל היעד.

·         מקור ידע מקצועי שימושי ברשתות החברתיות? אני מאמין שכיום לרשתות החברתיות יש כוח רב בתחום השיווק לכן גם אנחנו כחברה משווקים את עצמנו בFacebook , באתרי האינטרנט וברשתות דיגיטל נוספות.

 

·  בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות ? רביבה וסיליה.

·      מהו ג'וב חלומותיך? להתקדם ולהתפתח בשווקים הבינלאומיים עם החברה הנוכחית.

·         חופשה חלומית: האיים הקרביים.

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד