הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: יפעת סטאל, מנהלת שיווק, am:pm

6/04/2017
אישיווק השבוע: יפעת סטאל, מנהלת שיווק,  am:pm

 

  • שם החברה: am:pm
  • שנת הקמה: 1993
  • מספר  עובדים: 700

 יפעת סטאל, 42 + 2,  בעלת ניסיון רב שנים בניהול מגוון מותגים: כרמית ממתקים, שלושת האופים ומג'יק, rich`s, ויטה ופרי הגליל.

 

ספקי שיווק: משרד מיתוג: Firma, משרד דיגיטל: Great Group

 

 

  1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

קמפיין זוגיות VS  רווקות של am:pm. בחודש שבו חוגגים את וולנטיין (14.2) ואת יום המשפחה (26.2) יצאנו בקמפיין המעלה לדיון את הסוגיה שמעסיקה כל תל אביבי- זוגיות vs רווקות.

 

קמפיין עם ערך מוסף רגשי שיוצר הזדהות אצל הקהל התל אביבי המתמודד עם המעבר התדיר מזוגיות לרווקות. זאת מתוך הבנה שהסטטוס אצל קהל המטרה משתנה תדיר ולרוב לא לתוצאה המסורתית של זוגיות שמובילה לחתונה.

השאיפה המתמדת של am:pm היא לעשות דברים אחרת, ליצור ריגוש, לעורר סקרנות ועניין ורצון לחזור לסניפים, גם אם לא צריכים משהו בצורה מוחשית ומעשית. משהו שמעניק לנו מקום של כבוד במוח של אנשים.

 

המשימה הייתה ליצור זיכרונות בעלי רגש במוחם של אנשים איך זה מרגיש להיות אצלנו, לעומת המתחרים שלנו שהזיכרון לגביהם הוא מאוד גנרי ולא מעורר תמונות רגשיות או ייחודיות. זיכרון רגשי הוא חזק מזיכרון מוחשי ולשם אנו שואפים להגיע. 

הפקנו מוצר ייעודי מקורי וייחודי- תיק בד מתהפך- צד אחד זוגיות וצד שני רווקות. התיק ייצר חיבור בין העולם הדיגיטלי לפיזי על ידי אפשרו להחלפת סטטוס ע"י החלפת הצד בתיק. בנוסף המהלך קודם על ידי סרטונים קצרים מצחיקים וקולעים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן כל העולם הדיגיטלי בפעילויות מבוססות ערך ללקוח.
     
  2. טיפ למתחילים בעולם השיווק
    יצירתיות וגמישות. אנו חיים בעולם שמשתנה במהירות  ומחייב ערנות והתאמה לשוק.
  3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
    דומינוס פיצה וקליק במהלך החטיפה של מאור כהן (הפרזנטור של דומינוס פיצה) על ידי אנשי קליק  מייצג מהלך דיגיטלי מותאם לקהל המטרה ומראה שאפשר לשלב כוחות של שני מותגים על מנת להשיג ערך מוסף אצל קהל המטרה.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית: אני חושבת שלאורך הקריירה שלי למדתי לקחת מכל אחד מהמנהלים שלי את התכונה הייחודית לו וללמוד ממנו כיצד להיות טובה יותר.

·         אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אבי זייתן

·         לימודים? מנהל עסקים התמחות בתקשורת שיווקית

·         עבודה ראשונה? בייביסטר

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית

·         מקור ידע מקצועי? יתרון לא הוגן,  ד"ר דן הרמן

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בונו ביקום.. בעיקר בגלל הקרבה למשרד

·         ג'וב חלומות? גוגל/אפל

·         חופשה חלומית: ניו יורק, ניו יורק, ניו יורק

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד