הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: נעה באוער, סמנכ"לית שיווק גלובלי, תגלית

3/08/2017
אישיווק השבוע: נעה באוער, סמנכ"לית שיווק גלובלי, תגלית

 

·        שם החברה: תגלית

·        שנת הקמה:1999

·        מספר  עובדים: 55

 

נעה באוער, בת 36, בזוגיות +1 , בעלת תואר שני במנהל עסקים, מנהלת את השיווק והגיוס של תגלית ב 67 מדינות והובילה גידול משמעותי כמספר המשתתפים השנתי שיתקרב ב 2017 לכ 50,000 צעירים יהודים שהגיעו לישראל עם תגלית.

 

·        היקף תקציב שיווק: 4.5 מיליון דולר

 

·        ספקי שיווק: מכיוון שתגלית מביאה צעירים יהודים לישראל מרחבי העולם רוב ספקי השיווק נמצאים בחו"ל. בארץ אנחנו עובדים עם משרד פרסום אלנבי, משרד יח"צ גלאי תקשורת, סטודיו ערגה לעיצוב חומרי השיווק וסופר פוש בהפקות אירועים.

 

 

1.     באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
לפני שנה השקנו מרכז יזמות וחדשנות בשיתוף הבורסה לניירות ערך בתל אביב המראה את הדברים המדהימים שהומצאו בישראל ואת ישראל כמעצמת סטארט אפ. זה למעשה מרכז החדשנות הראשון שנפתח בישראל ועד היום עברו במרכז אלפי צעירים ואורחי כבוד מכל העולם.

 

2.     מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
תגלית הינו ארגון ייחודי בשוק התיירות מכיוון שהוא ניתן בחינם. האתגר השיווקי הגדול שלנו הוא לשכנע צעירים יהודים שאינם מחוברים למדינת ישראל ו/או לזהותם היהודית לתת לנו 10 ימים מהחיים שלהם על מנת שנראה להם את מדינת ישראל באופן יוצא דופן ונאפשר להם לעבור חוויה משנה חיים.

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק
תמיד תקשיבו ותלמדו מאנשים בעלי ניסיון אבל בד בבד תמיד תעזו לחלום ותעשו מהלכים פורצי דרך. זה גם נותן סיפוק אדיר כשיש הצלחה וגם לרוב מקדם את הקריירה.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
חברת אמזון השיקה סופר מרקט שלא מצריך לעבור בקופות אלא רק להעמיס את העגלה ואמזון כבר תחייב אותך על מה שקנית, כך הם גם נתנו חווית לקוח מדהימה ששמה אותם בחוד חנית החדשנות וגם ערך אמיתי ללקוח שחוסך זמן לעבור בקופה. זה כמובן גם מגדיל את סל הקנייה ומוביל לעלייה ברווחים.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות השפיעה עליך? אמא שלי. נתנה לי כלים להתמודד עם אתגרים בתחומים רבים בחיים בגיל מאוד צעיר והיא גם מודל לחיקוי עבורי

·        אישיווק מומלץ שעבדת איתו: יעל ארד

·        לימודים? תואר שני במנהל עסקים על התמחות בשיווק ופרסום

·        עבודה ראשונה? מדיה פלנרית במקאן אריקסון

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות מסוגל לראות מהלכים קדימה, גם של השוק בו הוא פועל וגם במוצרים אותו הוא משווק

·        מקור ידע מקצועי שימושי? The 4 hour work week, ספר נהדר שעוזר לחשוב מחוץ לקופסא על ניהול הזמן שלנו

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה רמת השרון

·        ג'וב חלומותייך? עבודתי הנוכחית היא ג'וב חלומות אבל זה יכול להיות כל דבר שעוסק בתחום החברתי, אנושי וללא מטרות רווח. יש זה סיפוק גדול יותר מלהגדיל שורת רווח.

·        חופשה חלומית: מלדיבים לבטן גב ואישגל, אוסטריה לחופשת סקי. בשביל שהחופשה תהיה חלומית חשוב שתנאי הגלישה יהיו אופטימאליים

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד