הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: זוהר בנזינו, מנהלת שיווק, WeShoes

10/08/2017

 

·        שם איש השיווק ותפקיד: זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת Weshoes

·        שם החברה: קולנוע חדש בע"מ, רשת  Weshoes(Crocs&more)

·        שנת הקמה: 1983

·        מספר  עובדים: 500

 

זוהר בנזינו, בת 30 מתל אביב, נשואה. בוגרת BA  בתקשורת, התמחות בפרסום ושיווק ו- MBA  במנהל עסקים, התמחות בייעוץ ארגוני.  בעבר עבדה בסוכנות דוגמנות יולי במשך 4 שנים, בניהול דוגמנים תוך עבודה עם לקוחות האופנה הגדולים במשק ובניית אסטרטגיית עבודה עבור מיוצגי הסוכנות. לקולנוע חדש הגיע לפני כשלוש שנים בתור מנהלת רשתות חברתיות, ולאחר כשנה וחצי מונתה למנהלת השיווק בחברה.

מחלקת השיווק של קולנוע חדש מונה מעל 15 אנשים, ביניהם גרפיקאיות, צוות עיצוב, צוות מדיה חברתית, צוות ניהול קניונים (מעין משרד פרסום אין האוס) .

·        היקף תקציב שיווק: היקף התקציב שלנו עומד על כ- 12 מיליון ₪ בשנה וכולל טלוויזיה, שילוט חוצות, עיצוב חנויות ונקודות מכירה, יח"צ ועוד.

 

·        ספקי שיווק :
אנחנו מאוד מאמינים ביח"צ, אנחנו עובדים עם זאביק דרור במגזר הכללי , עם שרה פכטר במגזר החרדי ועם משרד משעור במגזר הערבי, חשוב לנו לפגוש בקהל שלנו בפעילויות רלוונטיות לכל פלח בשוק.

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במאי האחרון (2017) מתגנו מחדש את רשת Crocs&more  והפכנו את שמה ל- Weshoes. כחלק ממהלך שיווקי זה עלינו בקמפיין טלוויזיה נרחב, מיתגנו את כל הרשת מחדש (65 סניפים) כולל פרסום בקניונים, באון ליין, יח"צ ובכל במה תקשורתית חזקה.


המהלך המיתוגי הגיע בעקבות התרחבות הרשת, המותגים שאנחנו מייבאים בבלעדיות וצמיחתם בשוק. בעבר שיווקנו מונו ברנד- קרוקס, אך, במרוצת השנים התרחבנו וגדלנו, התחלנו לייבא עוד ועוד מותגים מצליחים מהעולם בבלעדיות (כגון: בלנסטון, דיזיגוואל, רוקט דוג ועוד) הצורך היה מתבקש  לתת כבוד לכל המותגים תחת מעטפת אחת חזקה, מעין בית למותגים שישראלים אוהבים.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
יחסי ציבור ללא ספק מוכיחים את עצמם  כאפקטיביים בעולם שלנו. אני מאוד מאמינה בעולם הדיגיטלי המתפתח ובקשר הישיר עם הצרכן , יכולות הטירגוט והפנייה הישירה לכל לקוח על פי צרכיו.

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
             תהיו פתוחים במחשבה, אל תפחדו להעיז ולנסות דברים חדשים, אל תפחדו לטעות, כולנו בני אדם ולומדים מזה תוך כדי תנועה. עולם השיווק הוא דינאמי , חשוב להיות ערניים, לזהות הזדמנויות ולזנק עליהן במלוא המרץ.

 

4.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? עמוס הורוביץ (מנכ"ל ומייסד קולנוע חדש), יש כל כך הרבה מה ללמוד ממנו, בעיקר על דרך חיים מלאה בשליטה וידע ועם זאת, בשלווה גמורה שמעוררת הערצה.

·        עבודה ראשונה? מלצרות

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ואמביציה, לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולהאמין במה שאתה עושה.

·        מקור ידע מקצועי שימושי? לא רציונאלי ולא במקרה של פרופסור דן אריאלי

·        ברשתות החברתיות? אינסטגרם

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : דלאל בנווה צדק

·        ג'וב חלומות? להקים חברה של ייעוץ עסקי בתחום השיווק

·        חופשה חלומית: ניו- יורק!

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד