הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: נריה חזוט, מנכ"ל ובעלים, קנדי גלידה

26/10/2017
אישיווק השבוע: נריה חזוט, מנכ"ל ובעלים, קנדי גלידה

·      שם החברה:  קנדי גלידה בע"מ – ומתחם WE ישראל

·       שנת הקמה: קנדי גלידה: 2000, מתחם WE: 2017

·       מספר  עובדים: כ 150 בשתי החברות יחד

 

נריה חזוט,  בן 26, רווק מבאר שבע, בוגר לימודי שיווק ופרסום.

נכנס לעולם העסקים מגיל 17 כשהקים וניהל מספר חברות ובהן: חב' ניקיון, קייטנה, וחברה לשיווק מוצרי דת בפריסה ארצית.  משמש כמנכ"ל קנדי גלידה משנת 2013, שצמחה משמעותית מאז בעשרות אחוזים. נריה הקים מערך שיווק אינטרנטי והחל לייבאגלידות פרימיום ממספר מדינות לישראל במסגרת הרחבת פעילות החברה. את מתחם WE בבאר שבע הקים השנה בשאיפה להפוך להיות מתחם אירועים חדשני בישראל.

 

היקף תקציב שיווק: תקציב שנתי של מיליוני שקלים  

 

·       ספקי שיווק: משרד הפרסום ההולך אתנו יד ביד מרגע כניסתי לתפקיד, הינו אביעוז קריספין, משרד מדהים ומקצועי שגדל וצמח כאן בדרום, עושה דרך נהדרת, ומאתגר אט אט את המשרדים הגדולים בארץ.

 

על היח"צ מנהלת יחסי הציבור מארי מיכאלי, שעושה ימים כלילות לפיתוח ודחיפת המותג קדימה, עם המון אנרגיה ורעיונות מדהימים.

 

איש העיצוב המיוחד וההדמיות שלנו, רועי כהן מסנאפ שוט, משרד מדהים מנתיבות, שמביא עמו יצירות ורעיונות מדהימים שלא רואים בשום מקום. מצליח להפתיע ולאתגר את הדמיון שלנו בכל פעם מחדש.

 

1.    מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

השקת מתחם WE בישראל – מהלך שיווקי מסתורי מחולל באז אשר רץ במשך מספר חודשים במדיות שונות ויצר סקרנות רבה בקרב הציבור. האסטרטגיה השיווקית נבנתה חודשים קודם ובמסגרתה החל הפרסום סביב המותג WE, כאשר בשלב ראשוני לא חשפנו מהו המותג, הפרסום רץ כך במשך חודשים. דבר שיצר המון סקרנות והתעניינות סביב המותג, ויצר לו תדמית של מותג אמיץ ומסתורי.

 

2.    על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
שמירה על קשר ישיר עם לקוחותינו באמצעות משלוח הודעות (מסרונים) ע"פ רשימות תפוצה קיימות. מדובר במדיה שמניעה לפעולה בצורה האופטימאלית ביותר, אך עם כניסת חוק הספאם שינתה את חוקי המשחק ונעשו לה אדפטציות והתאמות רלוונטיות לתקופתנו.

 

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק?

להציב מטרות ברורות – ולעשות גם את הבלתי אפשרי על מנת לממש אותן.

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

השקת רשת פוקס הום, וההצלחה ליצור בידול בין שני תחומים שונים כל כך, תחת מותג אחד. לרבות הבידולים הויז'ואלים בסניפים ובקמפייינים – מדהים בעיניי.

  

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: את כל רזי עולם השיווק למדתי מאבי, אשר תמיד השכיל להבין את חשיבות הנושא והוביל מהלכים שיווקיים פורצי דרך בכל העסקים אותם ניהל.

·       עבודה ראשונה? יזם של קייטנה גדולה.

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? עקשנות ונחישות

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות?  בוצ'רי בבאר שבע – מסעדת בשרים מדהימה.

·       מהו ג'וב חלומותיך? אין כזה. חולם להקים וליצור כמה שיותר עסקים בארץ ובעולם.

·       חופשה חלומית: חצי שנה בדרום אמריקה.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד