הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: מני גיא, מייסד ומנכ"ל אפליצ'ק

14/12/2017
אישיווק השבוע: מני גיא, מייסד ומנכ"ל אפליצ'ק

 

·       שם איש השיווק ותפקיד: מני גיא, מייסד ומנכ"ל אפליצ'ק וכן, בעלים בחברת הפיננסית פאי פתרונות מימון

 

·       שם החברה: אפליצ'ק- האפליקציה הטכנולוגית הראשונה בעולם המאפשרת בדיקה לניכיון והבטחת פירעון צ'קים בטאץ' אחד.

·       שנת הקמה: 2017

·       מספר  עובדים: למעלה מ- 20.

 

מני גיא, בן 42, נשוי ואב ל- 2. עוסק למעלה מ- 15 שנה בתחום המימון ופתרונות פיננסיים. בעלים של חברת פאי פתרונות מימון ומייסד האפליקציה החדשנית והמצליחה אפליצ'ק.

 

·       היקף תקציב שיווק:  מאות אלפי שקלים בחודש.

·       ספקי שיווק: משרד הפרסום האחראי על המיתוג, פרסום, קידום, הפקת סרטונים ועיצוב- אביעוז קריספין. משרד יח"צ- מארי מיכאלי אסטרטגיה ויחסי ציבור.

 

 

1.    מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

יכולת ההבנה כי על מנת למקסם את רמות החשיפה למותג חדש בתודעה הציבורית יש להשקיע במספר חזיתות לקבלת האפקט והתוצאה הרצויה. כרגע אנחנו עובדים על מהלכים שיווקיים פורצי גבולות אך מוקדם מדי לחשוף אותם בשלב זה.

 

2.    על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום דיגיטלי ומסורתי מהווים עבורנו פלטפורמה בעלת חשיבות גבוהה ולא הייתי מוותר על כך בשום שלב או רגע נתון.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

במידה ואתה רוצה להוביל ולבלוט בתחומך- קיימת חשיבות רבה להעשרת הידע ומקורות המידע מהענף בארץ ובעולם על מנת שתוכל להגיע לרמות הידע הגבוהות ביותר שניתן.

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך

העבודה שעשו עם מותג השוקולד Splendid בקמפיין "כשתגדל תבין"- הנו מהלך מבריק בעיני. לקחו את החולשה של המותג שהנו הטעם בקרב ילדים, זיקקו  ומיפו את קהל היעד כך שבקמפיין הציגו ילדים שכידוע אינם מתחברים לטעמי המריר, עושים פרצופים בטעימות כשהמסר הנו כשתגדל תבין. המותג הצליח לזקק את המסר במדויק וקלע בקהל היעד הרלוונטי- דבר אשר הוביל להגדלת נתח השוק באופן משמעותי ולמצב מחדש את מעמדו של השוקולד בישראל.

 

 

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? וורן באפט- הצניעות לצד החדות של האיש הובילה אותו להצלחתו הרבה וניתן להצדיע לו וללמוד ממנו רבות.

·       עבודה ראשונה? מנהל משמרת בחברה פרטית.

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? נחישות ויצירתיות.

·       מקור ידע מקצועי שימושי: אני משתדל לקרוא הרבה מאוד ספרות מקצועית ומאמרים מחו"ל, זאת לצד חיבור לפלטפורמות של רשתות חברתיות שהן נדבך בלתי נפרד כמקור מידע אינסופי בימינו.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה בתל- אביב. בוצ'רי- מסעדת בשרים בבאר-שבע.

·       מהו ג'וב חלומותיך? התפקיד שלי היום- מאפשר לי למזג בין מספר עולמות תוכן בין המקצועיות והותק שצברתי בשוק ההון במרוצת השנים לבין החדשנות והפיתוחים הטכנולוגיים שיצרנו המהווים את חוד החנית בעולם האפליקציות.

·       חופשה חלומית: טיילתי בהרבה מדינות בעולם, עבורי החופשה החלומית הנה בכל מקום בו אני נמצא בחופשה עם אשתי ושני ילדיי המאפשר מנוחה לגוף ולנפש.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד