הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: קרן מרקו, מנהלת שיווק אצטדיון סמי עופר

22/02/2018
אישיווק השבוע: קרן מרקו, מנהלת שיווק אצטדיון סמי עופר

 

·       שם החברה: קריית הספורט והבילוי חיפה- אצטדיון סמי עופר

·       שנת הקמה: 2014

·       מספר  עובדים: 12

 

קרן מרקו מנהלת שיווק בארגונים תעשייתיים ב- 15 שנה האחרונות, בהן גם ניהלה לקוחות בדלתא עבור "קלווין קליין" מותג גברים,  שימשה כמנהלת שיווק חו"ל ומנהלת מוצר ב"פלסן סאסא".

 

היקף תקציב שיווק – כמיליון ₪

ספקי שיווק: אורית שחם-וולך- משרד יח"צ, SKY DIGITAL-  קידום רשתות חברתיות ו- seo, גיל גורן- מיתוג, Tyco- הקמת אתר מחודש

 

1.    באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

אענה על אתגרים מהעבר: חדירה לשוק הסקנדינבי (שוודיה) יחד עם לקוח קצה אירופאי , וסגירת חוזה התקשרות ארוך טווח למול חברת אם מקומית למוצרים וטכנולוגיות מתקדמות.  מאמינה שעם הזמן יהיו עוד ועוד אתגרים בהם נוכל להתגאות מעבודתנו באצטדיון סמי עופר.

 

2.    מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

האצטדיון עומד היום מול אחד האתגרים הגדולים שיקפיצו אותו מדרגה ברמת המיתוג ותכולות המוצר אותו הוא מציע לקהל הפוטנציאלי, כגון הפיכתו למרכז אירועים וכנסים ייחודי ובעל ערך גבוה לקוחותיו.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

א.    חייך/י- זו התחלה מצויינת 😊

ב.    הישאר/י גמיש/ה בתפיסתך- לא קיים אתגר ללא פתרון משביע את הדעת.

ג.      חתור/י תמיד לWin-Win בעסקים- זו הדרך להתקשרויות ארוכות טווח ומניבות.

 

1.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך

החדירה של HOODIES לשוק והפיכתה מ- me 2 של היינס למובילת השוק. לאט, עיקבי ובטוח.

 

2.    השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עלייך? לאורך השנים הושפעתי ממספר דמויות בולטות בעשייתן הציבורית ולמען מטרות חברתיות - משפיעה עליי עשייה מהנשמה. האחרונה ואחת הבולטות במשק הישראלי הינה חנה ראדו, אשר שמה לה מטרה לכבוש פסגות חדשות ולשנות סדרי עולם בשאיפה ליצירת שוויון מגדרי ולחיזוק מעמד האישה בישראל ובעולם

 

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: מנכ"ל פלסן סאסא- דני זיו- יזם ואיש שיווק בכל רמ"ח איבריו- לימד אותי בסבלנות ובליווי תמידי את רזי השיווק וקריאת השוק מנקודת מבטו היחודית והיצירתית- איש מופלא.

·       לימודים? לומדת מהחיים. את התואר שלי עשיתי כדי "לרפד" את הנשמה שלי בתוכן, לא בשביל התעודה.
 אני לומדת כל יום, לומדת מהילדים שלי, מהחברות שלי, מהאנשים אותם אני פוגשת- למידה מהחיים, למידה של החיים.

·       עבודה ראשונה? אני עובדת מגיל 16... אבל העבודה הרצינית הראשונה שלי היתה כפרילנסרית במרכז פיתוח הדרכה בצריפין, כשופטת בפרס סגן הרמטכ"ל לאיכות בהדרכה, המשך ישיר לתפקיד האחרון אותו עשיתי בצבא.

·       תכונה חשובה למנהל שיווק?

יכולת גבוהה של הסקת מסקנות והוצאה לפועל: שומעת,  רואה, קוראת, מרגישה, לומדת- שמה הכל ב"בלנדר" הפנימי שלי ומוציאה תובנה על הלקוח/שוק/דרכי פעולה, מתאימה עצמי ומייד פועלת- חוזר חלילה.

עוד תכונה חשובה – התמדה אופטימית.

·       מקור ידע מקצועי שימושי? TED- מדהים, מעורר יצירתיות, ממלא, מדייק מסרים- פשוט פלטפורמה מופלאה ללמידה.

דן אריאלי- "לא רציונאלי ולא במקרה" / "לא רציונלי אבל לא נורא" / "האמת על באמת" / "שלך באי-רציונליות" ועוד... מאוד אוהבת את התפיסה, קראתי את כל ספריו ומקפידה ל"התגנב" להרצאותיו כשהוא באזור..
.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קפה מארג"- כפר ורדים. מיזם נפלא של עמותת כוכב, מקום עם נשמה, שמזכיר לך מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים- כל מילה מיותרת.

·       מהו ג'וב חלומותיך?

ניהול עמותה חברתית.

·       חופשה חלומית:

שנה מסביב לעולם. חלום.

 

 

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד